hur många...

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
(sorry om man får hela tråden dödstyst med sin seriösitet hehe)

Det är ju ingen siffra, det är ju en mental (låg) nivå.

Vill en kille/tjej ha sex för att det är skönt/sexet skull, njuter av det så är det ju bara "sport" eller kul helt enkelt.
Är en tjej (eller kille) så desperat efter att få bekräftelse eller uppmärksamhet att det enda som räknas en blöt fredag kväll ute på stan är att få knulla så man vet att iallafall någon bekräftar en så är det slampigt.

På vilken mognadsnivå i detta sammanhang någon ligger på brukar märkas på personens kroppsspråk och handlingar under kvällens gång.

p.s Sex is the shit! nästan lika härligt som köra hoj! (det går jämt upp då sex fungerar året runt men inte asfaltsbunden hojkörning hehe)

Last edited:

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
en tjej som drar hem nya killar varje helg helt klart!

Det är faktiskt svårt att festa i Skåne eller Småland utan att få till det. Gött!:tummenupp

Men det beror kanske på att vi göteborgare är lite finare och lite bättre än resten av er.:tungan

Tänkte på det där att det kan vara pga tristess som Ängelholmare ligger runt. I Rosengård bränner man bilar istället pga samma orsak. Då måste man ju helt klart föredra er metod att få tiden att gå och få utlopp för sina frustrationer.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Beror ju på åldern iofs, men om det ska vara flickvänsmaterial i min egen ålder så är siffran 8 max för mig, och ingen av dem ska jag känna.
Hur många jag har haft är inget som bekymrar mig, det kan man alltid ljuga om. Neråt när tjejen frågar, uppåt när kompisarna frågar, är det inte så det funkar :näsblod

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
crf 450
Amme vafa..

Det som e groteskt i den enes ögon kan tyckas vara frigidaktigt i den andres.

Vi var nåra stycken som snacka antal tjoff man haft osv för ett tag sedan o vi kom fram till att det till totalantal kan tyckas asmkt men i själva verket inte e ngt o tala om öht. Hör här:
En person lever mer eller mindre partnerlöst i nästan 10 år o sitter o säger när vi satt o gagga "-fan jag har nog stekt 20-30st iallafall:hihi " mm bockjävel eller som vi fick höra 2-3 pers på ett år ungefär. Det kan man ju enligt somliga i denna tråd tolka som trashigt men vafa 3 pers på ett helt år det e junte ens en i kvartalet!!

/mina 0,5 fullgasväxlingar

MÅLAREN

Ny medlem
Gick med
31 Jul 2008
Hoj
FZ8N 11a
Det spelar ingen roll, om en tjej legat med en massa killar. Det sliter så lite ändå. Sen är det ju som så......Bra sex och erfarenhet får man av en o samma partner. Man lär sig mer av att kila stadigt, än att knulla runt överallt.

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Vad kul för mig om min partner har satt på massa brudar, kul för honom att han har fått massa njutning och för mig, för det märks när övning på alla sätt och vis har givit färdighet!!

Är jag en slampa som singel, för att jag precis som en singel grabb har behov av njutning!?! Nej det tycker jag inte, så länge jag inte sårar något, håller mig till mina, är frisk och sköter det på ett fint sätt utan att skryta om med vem.

Något som jag tycker är slampigt är att i mindre orter är alla med alla, utan att erkänna det!?! Ängelholm är inget undantag, det är bara att det blir komprimerat och syns lättare på mindre yta.Kanske dax att vidga vyerna och se vad storstäderna erbjuder.

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Vad kul för mig om min partner har satt på massa brudar, kul för honom att han har fått massa njutning och för mig, för det märks när övning på alla sätt och vis har givit färdighet!!

Är jag en slampa som singel, för att jag precis som en singel grabb har behov av njutning!?! Nej det tycker jag inte, så länge jag inte sårar något, håller mig till mina, är frisk och sköter det på ett fint sätt utan att skryta om med vem.

Något som jag tycker är slampigt är att i mindre orter är alla med alla, utan att erkänna det!?! Ängelholm är inget undantag, det är bara att det blir komprimerat och syns lättare på mindre yta.Kanske dax att vidga vyerna och se vad storstäderna erbjuder.

Instämmer helt. Jag struntar fullständigt i hur många grabbar en tjej jag ligger med har knullat så länge hon är frisk och kry. :tummenupp

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Det spelar ingen roll, om en tjej legat med en massa killar. Det sliter så lite ändå. Sen är det ju som så......Bra sex och erfarenhet får man av en o samma partner. Man lär sig mer av att kila stadigt, än att knulla runt överallt.

Visst, det är inte så sexigt när man inte kan trycka in den för att hon är så ovan. "Aaaj, försiktigt..blablabla.":rolleyes:

MEN... Dom som använder dildo regelbundet känns helt klart för vana att ta emot tycker jag. Och nej jag har ingen liten snabel. Så det kan faktiskt slita lite vad gäller trångheten. Gällande dildo iaf. :wiggle :D

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
.. Dom som använder dildo regelbundet känns helt klart för vana att ta emot tycker jag. Så det kan faktiskt slita lite vad gäller trångheten. Gällande dildo iaf. :wiggle :D

Läste för en tid sen en artikel där de intervjuade en porrskådis om hennes yrke och vad det innebär att spela in porrfilmer och så och denna tjej sa i artikeln att hon höll på att töja sig själv :3freak med en dilo på båda ställen för att kunna ta emot och genomföra sitt jobb bättre. :va
Vissa jobb måste verkligen suga :D :rolleyes:

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
:D
Att hon använde dildos för att töja sig och bli större/rymligare för att kunna ta emot mer. Hon hade tex en "specialitè" där hon körde upp hela handen i sin anal:jisses
Och för att kunna genomföra dessa saker var hon "tvungen" att töja sig. :näsblod

Okej, nu börjar det klarna...:tummenupp

Badsituation

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2008
Hoj
Dnepr
Läste för en tid sen en artikel där de intervjuade en porrskådis om hennes yrke och vad det innebär att spela in porrfilmer och så och denna tjej sa i artikeln att hon höll på att töja sig själv :3freak med en dilo på båda ställen för att kunna ta emot och genomföra sitt jobb bättre. :va
Vissa jobb måste verkligen suga :D :rolleyes:

Så du köper dom åxå för dom "bra" artiklarna.... det har vart min ursäkt i hundra år å äntligen får man medhåll..... av en donna dessutom. :D

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
du köper dom åxå för dom "bra" artiklarna.... det har vart min ursäkt i hundra år å äntligen får man medhåll..... av en donna dessutom. :D

Nix, har inte köpt nån sådan tidning. Bara lite finkultur jag kom över inne på toaletten hemma hos förra killen. :D
Och måste tillägga att det är väldigt skoj att läsa sådant som vi fina flickor annars inte kommer i kontakt med. :rolleyes:

Badsituation

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2008
Hoj
Dnepr
Nix, har inte köpt nån sådan tidning. Bara lite finkultur jag kom över inne på toaletten hemma hos förra killen. :D
Och måste tillägga att det är väldigt skoj att läsa sådant som vi fina flickor annars inte kommer i kontakt med. :rolleyes:

finkultur it is....å lite nostalgi, då porrblaskans roll har gått ur tiden.
Men fina flickor fiser ju inte ens, hur kan du då ens med att titta i dylika skrifter?:tungan

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Om hon är lika gammal som mig så är det väl helt okej ifall hon varit med lika många som mig också. Ge och ta ett par stycken sådär.

Tror bara frågan kommit upp en gång under mina tidigare förhållanden, så jag har aldrig upplevt det som ett problem :)

Om det känns rätt så är det förmodligen rätt.

Något som är värre är när hon säger sig ha haft dåliga erfarenheter/ett ex som var svinig på diverse sätt och man måste tillbringa de första fyra månaderna med att få henne att inse att man faktiskt inte är så elak och grisig som hon först inbillar sig :mad: När det väl släppt så kan man rocka loss på allvar :banana

Fast nu gled jag över på förhållandefrågan istället :backontop

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...