johanrehn80
MUTTA MIXI ?
GSXR1100R skrev:Gamla najtrådar![]()

GSXR1100R skrev:Gamla najtrådar![]()
Erfarenheten visar att de flesta försök att hålla en seriös ton på detta forumet slutar med pajkastning och påhopp. En sådan avdelning måste modereras stenhårt. Inte ens mekavdelningen är seriös alltid.Swedie skrev:Hmm! Jag ska nog skapa en sektion för Artiklar här på SH så folk slipper gå till andra sajter(seriös)
Jag försöker...Nr:18 skrev:Erfarenheten visar att de flesta försök att hålla en seriös ton på detta forumet slutar med pajkastning och påhopp. En sådan avdelning måste modereras stenhårt. Inte ens mekavdelningen är seriös alltid.
Jag har kvar alla de artiklar jag skrivit på BP. Pm'a om du är intresserad.Swedie skrev:Jag försöker...
Men iaf med "Sektion" menade jag nånting utanför forumet som är rena artiklar, som typ nyhetsartiklar fast artiklar om då t.ex najning o annat. fast vi får se.
Blev lite konfunderad. Brukar låsa oljepluggar o dyl på mina fordon för att slippa oroa mig över att dom ska lossa. Men inte tänkt på nåt håll direkt.johanrehn80 skrev:OCH, naja åt rätt håll. Min gamla gula fara hade flera najningar åt fel håll
ulf_lundin skrev:Blev lite konfunderad. Brukar låsa oljepluggar o dyl på mina fordon för att slippa oroa mig över att dom ska lossa. Men inte tänkt på nåt håll direkt.
Antar (efter lite funderande) du menar 'så att skruven, om den gängar upp sig, drar åt najningen mer' ungefär. Ok ?
(Hmm, kommer ihåg att bakre oket på bmw lossade uder semester i England; kunde gått illa.)
/u
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |