Drive on?Thundercat skrev:Drive-in?
Finns väl ingen OK i Blacka heller!VTR-Anders skrev:Imponerande
Är det OK i Skärblacka?
tob skrev:Finns väl ingen OK i Blacka heller!
/T
kartpolisen har slagit till igen! MoahahahahahaVTR-Anders skrev:Äh Jag menar OK vid E4 söder om Norrping
Kanske det heter Klinga.
En bra dag kan man även känna lukten i LinköpingVTR-Anders skrev:Man känner i alla fall lukten från Skärblacka där
Zormin skrev:En bra dag kan man även känna lukten i Linköping
Nej, du har rätt. I ärlighetens namn ska jag väl säga att det var några år sen jag kände den ljuva doften av Skärblackas pappersbruk...oFFkeFF skrev:Det som stinker i linköping är oftast tekniska verken eftersom deras jäkla filter är trasigt, ligger vinden fel stinker det som fan, skärblacka luktar ju nästan ingenting numer..
outsider skrev:tror han körde in på tappen för att få underredsbehandling och tog fel lift
Zormin skrev:Nej, du har rätt. I ärlighetens namn ska jag väl säga att det var några år sen jag kände den ljuva doften av Skärblackas pappersbruk...
Undra varför cancer är så vanligt i Skärblacka....... Farfar dog av cancer. Farmor kan räkna upp hur många som helst som har/har haft/dött av cancer som har jobbat på bruket. Tragiskt.Bj.O.rn skrev:Det luktar pengar säger dom.. Fina grejjor dom där Sulfatmassabruken..
Jag vet! Men det mest otrevliga är väl den där pipelinen som går till biogasanläggningen. Den kommer inte från Cloettas chokladfabrik kan jag lova!det som luktar i Linkeboda är väl främst biogasanläggningen, man har den på vänster sida när man kör E4 söderut.. Ni vill inte veta vad man stoppar in i tunnan där..
Thundercat skrev:Drive-in?
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |