Hur man raggar...

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Jag har ett bättre sätt. Gå fram och smek flickan i fråga över musen och säg något i stil med -Det där gillar du va din lilla hora. Då får du förmodligen ett hårt knä i skrevet. Det kan förvisso knappast räknas som sexuell njutning men du kommer garanterat inte att tänka på sex dom närmsta dagarna. :D

Last edited:

Mcbrud

Guest
Hightuned skrev:
Jag har ett bättre sätt. Gå fram och smek flickan i frågen över musen och säg något i stil med -Det där gillar du va din lilla hora. Då får du förmodligen ett hårt knä i skrevet. Det kan förvisso knappast räknas som sexuell njutning men du kommer garanterat inte att tänka på sex dom närmsta dagarna. :D

Been there, done that! :tummenupp

Waiden

Jag vill ha sol och värme!!!
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Hade en GSX-R 750 -98
Hightuned skrev:
Jag har ett bättre sätt. Gå fram och smek flickan i fråga över musen och säg något i stil med -Det där gillar du va din lilla hora. Då får du förmodligen ett hårt knä i skrevet. Det kan förvisso knappast räknas som sexuell njutning men du kommer garanterat inte att tänka på sex dom närmsta dagarna. :D

HAHAHAHAHA!!!

Tack för tipset, iofs har man hört om kompisar som varit skitdryga och näst intill taskiga mot vissa brudar. Men det har ändå slutat med att de fått fälja med bruden hem :confused: :confused:

Om en annan skulle göra så, då lär man fått sig ett knä på nötterna utan tvekan.
Varför???

Henken

Guest
Attackragg

funkar ibland.
Recept: Grov fylla, Skövde och "No regrets" inställning.
Hade funkat om inte grov fylla varit just GROV. :( :)

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Waiden skrev:
HAHAHAHAHA!!!

Tack för tipset, iofs har man hört om kompisar som varit skitdryga och näst intill taskiga mot vissa brudar. Men det har ändå slutat med att de fått fälja med bruden hem :confused: :confused:

Om en annan skulle göra så, då lär man fått sig ett knä på nötterna utan tvekan.
Varför???

Det är ju det som är tanken en "win win situation"altså. Antigen får du knulla eller så slipper du i alla fall att längta efter det:D

Last edited:

Waiden

Jag vill ha sol och värme!!!
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Hade en GSX-R 750 -98
Hehehe!!

Ja, fan vad rätt du har!! Har du fler bra tips? :bow :bow :bow

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...