whitesnake
vad ska man skriva här??
NSR_Martin skrev:Tjena
Nu ska jag beskriva för er hur man gör en oljeflaska att ha i motorcyklen, en självklar sticky?
du måsta ha haft j*vligt tråkigt.... men den var rätt komisk när man läste den
NSR_Martin skrev:Tjena
Nu ska jag beskriva för er hur man gör en oljeflaska att ha i motorcyklen, en självklar sticky?
Vadå tråkigt? Jag offrade min dyrbara tid för att tillföra lite bra fakta här på 125a-delen , och vad får man, jo, solid snake spammar ner hela trådenwhitesnake skrev:du måsta ha haft j*vligt tråkigt.... men den var rätt komisk när man läste den
NSR_Martin skrev:Vadå tråkigt? Jag offrade min dyrbara tid för att tillföra lite bra fakta här på 125a-delen , och vad får man, jo, solid snake spammar ner hela tråden
Solid snake skrev:Skyll på mig, ja gör det bara!!
Jo vi måste ju va snälla mot tjejerna här , solid snake ser iofs ut som en tjej, men faller ändå inte mig i smaken....Miss_Orchidee skrev:Gött, jag slapp allt ansvar.... *blink* *blink*
NSR_Martin skrev:Jo vi måste ju va snälla mot tjejerna här , solid snake ser iofs ut som en tjej, men faller ändå inte mig i smaken....
Miss_Orchidee skrev:Det hjälper ju inte att han ser ut som en tjej för dig ju... jag har hört att det ryktas om att du är gay nämligen.....
Solid snake skrev:MOAAHAHAHAHAHA! ÄGD!
Miss_Orchidee e min nya idol.
Jasså, nu va jag för snällMiss_Orchidee skrev:Det hjälper ju inte att han ser ut som en tjej för dig ju... jag har hört att det ryktas om att du är gay nämligen.....
NSR_Martin skrev:Jasså, nu va jag för snäll
Man ska inte tro på allt som sägs
Precis, vilket dilemma.... Hur ska man lösa det?whitesnake skrev:klart man ska tro på allt som sägs......
men då kan jag inte tro på dig när du säger man inte ska tror på allt, detta blir svårt
NSR_Martin skrev:Precis, vilket dilemma.... Hur ska man lösa det?
Jo, vi säger såhär istället, man ska inte tro på allt som solle snalle säger
Solid snake skrev:Man ska inte tro på nått som du säger.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |