Neb Jones skrev:Tycker att det var för få alternativ. Jag har bara hunnit med 20-30 mil än så länge!
Du kan få köpa lite fritid av mig, har hur mycket som helststeka skrev:Cirka 160 mil, men inkluderat två bandagar hitills. Rätt nöjd då jag jaobbar 100 %, pluggar 75 % samt har fru och två barn samt villa med stor tomt...(köper gärna mer tid, någon?)![]()
Du anger sträckan i KM?Nexor skrev:Runt 900 på stånkan sen årskiftet, 1400 sen 27 aug förra året, men jag kör ju året om...![]()
Dubbdäck tar mkt men dock inte allt, sen så undviker jag helst temperaturer under -5, men nu och under sommaren körs det minst 50km per skoldag och ca. 200 vissa helgdagar.
MostWanted skrev:kan han som röstade runt 1000mil träda fram =)
kanske skulle haft en poll åt banåkarna också ajja de får skriva här med...
Neb Jones skrev:Tycker att det var för få alternativ. Jag har bara hunnit med 20-30 mil än så länge!
morlock skrev:Du anger sträckan i KM?
Du har alltså kört 90 + 140 mil? Och kör 5mil på skoldagar samt 20mil på helger? Om du anger i meter så låter det ännu mer.![]()
Du sa att du kört 1400. Sen säger du att du kör 50km skoldagar samt 200 på helgerna... 1400 och 200 vaddå? Vintergator? Därifrån fick jag det till 90 och 140 mil. Däremot läste jag fel som missade att du bakat in de 90 milen i 140.Nexor skrev:Nej jag anger sträckan i MM fattaruväl!![]()
OBS IRONI jag menar naturligtvis totalt 1400 mil sen 27 aug o inget annat
EDIT: Var fick du 90+140 ifrån?
morlock skrev:Du sa att du kört 1400. Sen säger du att du kör 50km skoldagar samt 200 på helgerna... 1400 och 200 vaddå? Vintergator? Därifrån fick jag det till 90 och 140 mil. Däremot läste jag fel som missade att du bakat in de 90 milen i 140.
EDIT: Oviktigt egentligen, är på tröttsamt överanalyserande humör.
120 slang milMostWanted skrev:Hur många mil har ni avverkat än så länge?
Själv har jag rullat 600mil redan nu!!! :kocko![]()
Japp, därför håller man sig till en måttenhet eller anger vilken man använder.Nexor skrev:Oki ingen fara! Jag brukar slarva med sånt lite överallt, , 900mil, 1400mil och 200km ska det vara. Kanske mest självklart för mig själv egentligen...
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |