Tyro skrev:ojojoj vad dyra kläder ni köper...
Jag köper byxer på konsum för 250 kr (har 5 par av dom nu), t-shirtar köper jag typ 3 för hundra och liknande erbjudande och tröjjor för typ 250 spänn styck.
Chrille skrev:Håller med. 2000:- köper man bil för. Eller stövlar till stället....eller däck...
Det snöar i helvetet innan jag lägger en tusing på en skjorta/tröja. Jag surar när jag betalar mer än 200 spänn för dylika ting.
sege skrev:Strumpor köps på Gotland, Bestpoint, skitbilliga och bäst. Jag har kvar orginal-par som jag köpte där för 1.5 år sen, ett par av 6 har gått sönder.![]()
berggren_martin skrev:T-shirt för 1000:-?? Finns såna?![]()
![]()
mankan skrev:Who! Gosse lilla, tala genast om för farbror hur man hittar dit (fysisk adress eller web-dito). Jag sliter strumpor på löpande band och är alltid i förtvivlad jakt på strumpor som håller för ett par stadiga fossingar![]()
Sanslöst, modevärlden är en värld för sigd1ce skrev:Vet att det fanns en t-shirt som heter "a bathing ape" som du begagnad kan få betala allt från 1.000kr till 30.000kr. Frågade en vän som har lite koll, men det kan hända att märket är nedlagt, vet inte säkert.
ingen roll faktiskt.LalleBalle skrev:Jag har sett ibland på forum när folk har pratat lite om t-shirts och sagt att 400 kr är skit dyrt. Jag undrar lite hur mycket pengar ni betalar för t.ex, ett par skyssta byxor eller en t-shirt.
Skulle ni kunna lägga 1000 kr på en t-shirt eller 2000 kr för ett par byxor, inte några mc-kläder. Eller är det helt orimligt?
Med vanliga hälsningar
Alex
berggren_martin skrev:Sanslöst, modevärlden är en värld för sig![]()
En som har förstått hur man ska prioritera saker och ting här i livetMiss BrInK skrev:Känns onödigt att slänga ut alla sina pengar på kläder...
Man vill ju kunna köra oxå![]()
kaZmur skrev:kawagröna fransbyxor (ser det framför mig och skrattar inombords)![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |