Hur mycket får DU tillbaks på deklarationen?

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
6642:-. Jag är jävligt förvånad och glatt överraskad. Trodde inte jag skulle få ett skit. Bäst man hittar nåt att slösa det på.

Kawwa

Sporthojsnörd
Gick med
13 Mar 2004
Hoj
Sukka gixxer 600 K6
Nu har är jag klar och allt är inskickat! E-leg is da shiat! :tummenupp

Jag gick plus 4500 detta året, utan några avdrag eller ändringar... visserligen mina pengar som staten har lånat ett tag men det känns ändå kul!!! :)

Hur gick det för er? + eller - ????

Och när kan man förväntas få tillbaks sina pengar??? jag vill ha min smet! :yoparty

Det återstår att se. Vi får höra när revisorn hör av sig och talar om att jag har en momsskuld på 56.000!!!! :gnissla :huvet

lappmögel

Elin racing
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
ZX9R svarten
6900 sek tillbaka!!!!:yoparty Skulle ju vara kanon om de stålarna kunde trilla in lagom till Lelle (måste ju ligga rätt bra i tid där), gissa om det skall läggas stålar på ölkontot då:D :D

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Jag har inte ens FÅTT min deklaration...borde den inte kommit? :va

Jag har inte fått min heller. Jag har fått för mig att de går i alfabetisk ordning.. Stämmer detta eller är det bara en myt?!

Någon Öberg, Ölund eller Åström som fått sin deklaration?

Vilka bokstäver börjar era efternamn på, ni som fått deklarationen?!

Edit: Min tös fick sin häromadagen, hennes efternamn börjar på C. Mitt börjar på K och jag har inte fått den...... Samma sak förra året.

Sundance Kid

Gasar tills det rasar & sen lite till...
Gick med
22 Dec 2003
Hoj
just nu ingen, snyft
Jag har inte ens FÅTT min deklaration...borde den inte kommit? :va

Det har inte jag heller, iallafall inte pappersformen, men papper är såååååå -90...

E-leg å inte på skatteverket.se å sen kan du deklarera digitalt! smidigt som fanken å pengarna kommer snabbare hem till pappa! :tummenupp

USID

Snön är död! Fast nu lever den igen!
Gick med
11 Feb 2006
Hoj
Turistbuss för grus.
Knappt 8000:- enligt rsv's hemsida, efter lite avdrag för resor och dubbelt beonde slutar det nog på 9-10'.

Kawwa

Sporthojsnörd
Gick med
13 Mar 2004
Hoj
Sukka gixxer 600 K6
Jag har inte fått min heller. Jag har fått för mig att de går i alfabetisk ordning.. Stämmer detta eller är det bara en myt?!

Någon Öberg, Ölund eller Åström som fått sin deklaration?

Vilka bokstäver börjar era efternamn på, ni som fått deklarationen?!

Edit: Min tös fick sin häromadagen, hennes efternamn börjar på C. Mitt börjar på K och jag har inte fått den...... Samma sak förra året.

Stämmer nog inte. För jag har fått min men min fru har inte fått sin. Samma efternamn och bådas förnamn börjar på "an"

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Fick min idag, ska få tillbaka 7986:- Det var trevligt, bara att pyttsa in i sparandet, eller göra något kul för.

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Om du deklarerar över nätet, tele eller SMS så ska du ha pengarna innan midsommar. Annars är det Augusti som gäller.

Men va fan! Det är ju tradition att åka in med hojen sista kvällen och lämna in. Sen en sen middag på donken på söööder. Jag vill ha mina pengar innan midsommar, utan att bryta mina traditioner! :mad:
Fick tillbaka 4494:- och karln fick 8596:-. Försäkringen på hojen betald mao. :yoparty

/Carin

LayDeeOmega

REC #26
Gick med
21 Dec 2005
Hoj
Triumph Daytona 675, Ducati 916, GSX-R 750
Blev glatt överraskad... 4700:- kommer jag att få tillbaka.
Inget att klaga över direkt :)

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Hoj
ja det vore najs... :(
får tillbaks alldeles för lite... som vanligt har skatteverket räknat för rätt när de beräknat min skatt.
Känns kul att få tillbaka en bunt pengar. Men hellre litet plus än minus.
När jag hade ett annat arbete pendlade jag va 8 mil om dagen. Då kom det deg i lådan när det var dags att få tillbaks. Fick som mest straxt öber 11ooo ett år.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Innan avdrag: 41 885:- att få tillbaka.

MEN då hade jag egen firma som jag avvecklade förra året så jag måste lämna nån jävla blankett som N-blankett och sen var jag sjukskriven så jag vette fan hur mycket jag får tillbaka eller måste betala :(
Fyfan, jag kan inte sånt här jävla pappersarbete!

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024