H4 skrev:Hur mycket måste man pröjsa för en Aprilia RS 125 av årsmodell 00 här i Sverige?
Kilometerantal: Runt 17-30.000 km.
H4 skrev:Hur mycket får man pröjsa för en Aprilia RS 125 av årsmodell 00 här i Sverige?
_SuperMot_ skrev:Köp min för 35.000:- svensksåld -02 1050mil det ända som är dåligt är drivpaketet!
H4 skrev:Undrar bara för att jag har en på g i Tyskland för 1250 euro, 00:a 17.000 km.
Bakpartiet måste antagligen bytas ut eftersom han har ramlat med den. Annars är den fullt körbar.
Hur mycket kostar ett bakparti? Ingen aning om vi måste också byta ut bakramen...
Padde skrev:Ska ni byta både sving och bakre partiet av ramen lär det kosta en del.
Har du bild på den?
EDIT: swing arm 93- 259.00 € n.a. (Taget från Geiwiz, Tror det är till dom nya rs:en)
Varför ska du då byta svingen?H4 skrev:Ramen verkar inte vara sne iallafall... ingenting han har påstått heller.
H4 skrev:Ramen verkar inte vara sne iallafall... ingenting han har påstått heller.
Friggan skrev:Jag gav 30500 för en skitfin 01:a. 1300 mil. Fast den var importerad från Tyskland.
Hur mycket får man pröjsa för en Aprilia RS 125 av årsmodell 00 här i Sverige?
JiMpA skrev:observera att den kommer att bli årsmodell 2001 när du reggar den här i sverige, tyskland går efter ett annat system.. jag hämtade hem en likadan från tyskland tycker dock att du ska pruta MYCKET på det pajade bakpartiet, aprilias kåpor e SVINdyra ,
ett exempel: EN sidokåpa går på ca 4500 kr vakpartiet ligger säkert på minst 3000 kr, sen får du ju vänta på leverans ganska länge också..
underbar hojj dock!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |