Måste vara en hemsk försäkring om man ställer av och på hojen 20 gånger på en säsong.
Njae, snarare ett vindkraftverk va? visst är avställningsbara försäkringar vettigt, men frågan är om f-bolagen ens kommer fortsätta vara intresserade av att erbjuda sådana när dom missbrukas kraftigt. Dom lägger nog hellre handläggningstid på skadereglering skulle jag tro.
Stör mig bara på attityden att kåpklädda literklubbor är det enda som gäller och alla andra hojar ska hånas,(helt efterblivet) men sån tror jag då inte du är peter, du verkar ju vettig!
När fick du någon respeCkt hos brewdarna?!
Begåvat att lägga upp en död länk..Inte det minsta missbruk. Du betalar bara för risken fordonet utsätts för avställd, och inte mer.
Gå svcmc.se
Men jag antar att du fattar att det här forumet skulle vara rätt dött om det bara tilläts befolkas av folk som kör supersport hojar?
Och du tror jag är en sån? 'Frugan' har för övrigt 30 hästar mer än mig i sin hoj.. och jag råkar ha kört diverse bågar med effekt mellan 1-190 hästar, med och utan kåpor. Inte många jag verkligen avskytt, och jag gillar lika mycket att glida lugnt som 200+ repor. Vad jag däremot inte gör är pissar på folk för att dom kör en annan typ av hoj än mig. Bristen på acceptans däremot stör mig grymt..Mm fast det hade varit rätt gött också att slippa alla präktiga besserwissrar som "stör" sig på alla andra för att de själv inte får för frugan där hemma !
Och du tror jag är en sån? 'Frugan' har för övrigt 30 hästar mer än mig i sin hoj.. och jag råkar ha kört diverse bågar med effekt mellan 1-190 hästar, med och utan kåpor. Inte många jag verkligen avskytt, och jag gillar lika mycket att glida lugnt som 200+ repor. Vad jag däremot inte gör är pissar på folk för att dom kör en annan typ av hoj än mig. Bristen på acceptans däremot stör mig grymt..
Satan... jag råkade trycka gilla på ditt förra inlägg... det jag egentligen menar är att jag ogillar dina inlägg i denna tråd.
Du är säkert en jättetrevlig person men just nu gnäller du på oss som kör riktiga sporthojar så det är lite trollvarning på dig.
Men allvarligt talat, trolla? För att jag tycker attityden bland vissa sporthojspiloter är helfittig?
Då gnäller jag på mig själv med då.. kör också riktiga sporthojar. Råkar bara inte äga nån. Just pga premierna.
Kanske när jag flyttar ur stan..
Men allvarligt talat, trolla? För att jag tycker attityden bland vissa sporthojspiloter är helfittig?
Nä, det var ren nyfikenhet faktiskt. Får inte ihop det att man har det så uselt ställt att man måste ställa av 20ggr/år och ändå köra en relativt dyr hoj.Ditt första inlägg är ju ren och skär TROLLING.
Nä, det var ren nyfikenhet faktiskt. Får inte ihop det att man har det så uselt ställt att man måste ställa av 20ggr/år och ändå köra en relativt dyr hoj.
Lite lyxfällan tänk..
Nä, det var ren nyfikenhet faktiskt. Får inte ihop det att man har det så uselt ställt att man måste ställa av 20ggr/år och ändå köra en relativt dyr hoj.
Lite lyxfällan tänk..
Min hoj kostade 32000, tänkt att bli en registrerad banhoj. Försäkringen kostar 28000 om året. Klart jag KAN betala 28000 om året, men när hojen inte är i trafik så ska/kan den ju inte vara trafikförsäkrad. så varför låtsasha den i trafik när den står i garaget? jag ställer på den för att gå smc:s kurser. Motivera nu gärna varför jag ska betala 28000 om året, istället för 300:-/månad i garageförsäkring + 67:-/dag i halvförsäkring när jag faktiskt använder den och den är i trafik/på kurs.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|