Mikaelzii
Mikaelzii
tjenare.. har nu gått lite över ett år sen min mc olycka.. och har nu gjort ett invaliditetsintyg med min läkare och det är skickat till min handläggare på if..
kan röra min handled 14 grader upp och 17 grader ner. in mot kroppen 0 grader och ut 10 grader.. tar emot ben mot ben så det ilar som f..n vid liten belastning åt alla håll.. hoppas dom betalar ut bra för det är inte roligt det här.. har ju 35 år kvar att jobba.. min hela handled kan jag röra 90 grader ner och 87 grader upp..
så vad tror ni??
och ska man alltid överklaga och använda sig av en advokat.. många som säger det..
mvh
Min erfarenhet från krocken jag var med om och allt pappersarbete å "skit" så ta en advokat.
Vissa försäkringsbolag tex Folksam betalar din advokat!!!!
Fick 100000kr mer med hjälp av min advokat tyvärr så kör försäkringsbolagen över en fullständigt för en "vanlig svensson" kan inte alla regler osv.
Finns speciella advokater till såna här försäkringsärenden.
Tidsmässigt tog de mig 3 år innan pengarna kom så de e bara att bita ihop....
Försäkringsbolaget skall ju ersätta dig dock sålänge du är sjukskriven så du inte går miste om någon inkomst.
Denna ersättning skall vara högre eftersom ersätningen från försäkringsbolaget inte är pensionsgrundande.
Lycka till och krya på dig!