hur mycket sover ni egentligen?

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
När jag jobbar natt beböher jag mer sömn 6-7timmar, jobbar man dag benhöver jag bara 4-5timmar. Visst så sover man ibland längre på helgen.

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
speed triple 955,minicross 4hjuling can am outlander 800 r xtp ,minmoto
ca 7 timmar, med avbrott för katten som vill tala om massa saker flera ggr per natt....:mad:

haha jag har ingen katt men ett antal ciklider men de säger inte så mycket,är så in i h-e trött när jag jobbat förmiddag men efter 20,21,00 så vänder det och så kan man inte sova ialla fall somnar vid två tre och sen ska man gå upp 05,00 det är inte kul.....sover bäst efter jag jobbat natt men då är man ju halvsovande ett par timmar efter man gått upp,värst på vintern sommaren går lite lättare,verkar som det är ganska vanligt med sömnproblem trots allt:rolleyes: är det moderna livstilen som gör det ?
samma med utbrändhet verkar som är en modern sjukdom med,hjulen snurrar väl allt fortare kanske.......

Mort

Team Otakt
Gick med
5 Aug 2006
Hoj
KTM 300 EXC
0-6 timmar i veckorna (blev 1 i natt), typ 10 på helgerna. Har ganska litet behov av sömn, men sover gärna ut om jag inte behöver gå upp.

*JIMPA*

Legitimerad spökjägare
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
tomt i grottan
5-7 timmars sömn! Beroende på när man kommer i sängen ...så mycket saker som ska göras innan man lägger sig!!:D

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
Jag snittar väl på 5 timmar per dygn om man räknar de senaste tre åren.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
5-6 timmar på vardagarna och mer på helgerna (men samma som hos många andra, för mycket sömn gör att jag får ont i huvudet)

Är en nattmänniska som avskyr tidiga mornar. Försöker somna innan midnatt eftersom klockan ringer 04.50. Snoozar dock 45 minuter innan det är dags att sätta en jäkla fart om man ska hinna till jobbet och vara på plats 07.40

Trodde inte jag skulle vänja mig att gå upp tidigt och åka till jobbet (10 mil bort) men kroppen anpassar sig på nåt konstigt sätt.

Henken

Guest
Sömnlögnare!

Själv försöker jag sova mina 8t men det kanske blir 7-8 i bästa fall. Man måste sova ordentligt om man ska leva för alltid!"

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Åldern spelar ju stor roll oxå... Själv kan jag sova var, när, hur som hellst.
Men mitt snitt ligger på 7 tim per natt... Och jag är 31 bast dårå...

Freddola

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Husa 650, kawwa 250
Runt 8h, sen blir det ju att man ligger o drar sig o ser på tv nån/några timmar.

Air100

Även dom som inte lever dör någongång
Gick med
16 Apr 2007
Hoj
Yamaha Tracer - 15. Kxf250 -09
Helst 10 men oftast 6-7-8h
Älskar att sova så mycket att det är ett problem.....

marben

Newbie!
Gick med
9 Apr 2007
Hoj
SV1000 -04 Honda CB400N -81 Honda CBR954RR -02
Sover väl 6-8 i veckorna sen 0-3 mellan fredag och söndag :tuttar :fyllisar :musik :rock :krama :öl :kiss :kulspruta :pussa och på söndag sover jag hela dagen :huvet :kryckor. och jag lite trasig är jag som människa :tungan

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Men jag tar igen förlorat sömn på jobbet...har blivit riktigt duktig på att hålla upp ett papper framför mig, & se JÄTTEupptagen ut, sen sover jag en timme....

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC