Jaha nu är förgasarna synkade. Tack ulf_lundin, funkade
utmärkt med din variant.
Dom var skapligt inställda så tyvärr kvarstår problemet med
oroliga lågvarvsegenskaper.
Var ut och åkte ca 1 mil med varvräknaren mellan 2500 - 3000 rpm.
3 stift var hudfärgade/gyllenbruna medans 1 var mörkbrunt.
Vid tidigare "tester" har alla stift varit skapliga i färgen så jag vet inte varför 1 stift nu var mörkare men den gick lika illa på
lågvarv förut också.
Rev bort förgasarna för att syna nålar och nålmunstycken.
Nålarna är lite slitna + att man kan skönja en viss orundhet
i nålmunstyckena (emulsionsrören).
Jaha vad gör man nu då
Köpa nya nålar och nålmunstycken som antagligen inte är
speciellt billigt eller försöka hitta RS 36'or och slänga på?
Vad slits i dylika förgasare? Man vill ju inte köpa begagnade
som man sen kanske måste "renovera" för att dom ska fungera
tillfredsställande.
(satan!!!)
Rs-knasare någon?