Så bara för att du inte anser att det spelar nån roll hur dåligt gaffeln funkar så ska man säga åt nån annan att det inte spelar nån roll? Som Rolle Rotax skriver, är grejerna väl underhållna håller dom längre och fungerar bättre under tiden man använder dom, så ÄR det bara. Dina påhopp på mej bryr jag mej inte ens om att kommentera, du lyckas så bra att göra bort dej på egen hand att jag inte har behov av att hjälpa dej med det....
Jag förstår inte ditt inlägg, inte heller dina påståenden om påhopp.
Jag är ingen motståndare till underhåll, jag ifrågasatte ditt svar till trådstartaren med överdrivet täta gaffeloljebyten.
Jag har fortfarande inte sett något inlägg från någon som byter varje år, eller utdrag från någon mekhandbok som instruerar en till det...
Jag antar att jag har mig själv att skylla att jag möts av din sura ton mot mig, men som vanligt att det referenser och hårdfakta som gäller om man ska påstå något som inte verkar vara standard.
Och varken du eller jag verkar ha någon fakta / statistik att komma med så jag tycker ditt påstående är lika lite värt som mitt.
Men jag ska hålla mina folkliga åsikter borta från din forumdel även i fortsättningen så torka tårarna. God helg