Hur ofta har ni sex?

team toker

Gudomlig sporthojare
Gick med
21 Aug 2007
Hoj
alldeles för många
2010 fick jag ligga många gångar, på falkenberg fick jag tillomed ligga flera gångar på en dag. men i 2011 fick jag inte ligga en enda gång, jag höll mej på hjulen hela säsongen. du menar väl ligga i leca havet :confused:

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Jisses. Här sitter en massa kåta grabbar och pratar om när ni hade sex senast.
Kom igen nu för fan. Har ni inget bättre för er?

Richo

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
GSX-750R 96 RIP, 2004, 2005. Fz750 1988 RIP. Cbr600 1989. Aprilia 1L 99/06
Jag spar på mig. Inte gift mig ännu.

Om det inte hade varit för det så tycker nog min partner att en gång i veckan räcker, men jag själv hade tyckt 5ggr i veckan hade varit nice... När man gör kompromisser i förhållanden så lyckas alltid kvinnan få det till hennes fördel i första hand så sanningen ligger inte i mitten. OM jag inte sparade på mig dårå. Eller jag menar en kompis sa att han hade det så. :glömdet:glömdet:glömdet

Vart är alla brudar?:kär

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Män:
Det är ju en enkel (?) ekvation egentligen. Som singel får man ligga minst 1/vecka om man spenderar all ledig tid på krogen, köper mkt skumpa, kan vara lite rolig och inte är ful. --> Mkt skumpa = dyrt som fan

Som semi-gift får man ligga minst 1/vecka om man städar, kommer hem med nån blomma ibland, lagar mat, påstår att hon inte är tjock och står ut med matlagnings- och designerprogram på TV.

Tjejer:

Som singel får man ligga mkt om man vill, och visar det.

Som semi-sambo får man ligga mkt om man ger fan att tjata så förbannat på allt möjligt, duschar regelbundet och håller mufflan i trim.

-----------------------------------

Slutsats: Det är lättare att va tjej. :huvet

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Själv eller med en flicka?:va

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Jag spar på mig. Inte gift mig ännu.

Om det inte hade varit för det så tycker nog min partner att en gång i veckan räcker, men jag själv hade tyckt 5ggr i veckan hade varit nice... När man gör kompromisser i förhållanden så lyckas alltid kvinnan få det till hennes fördel i första hand så sanningen ligger inte i mitten. OM jag inte sparade på mig dårå. Eller jag menar en kompis sa att han hade det så. :glömdet:glömdet:glömdet

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Män:
Det är ju en enkel (?) ekvation egentligen. Som singel får man ligga minst 1/vecka om man spenderar all ledig tid på krogen, köper mkt skumpa, kan vara lite rolig och inte är ful. --> Mkt skumpa = dyrt som fan

Som semi-gift får man ligga minst 1/vecka om man städar, kommer hem med nån blomma ibland, lagar mat, påstår att hon inte är tjock och står ut med matlagnings- och designerprogram på TV.

Tjejer:

Som singel får man ligga mkt om man vill, och visar det.

Som semi-sambo får man ligga mkt om man ger fan att tjata så förbannat på allt möjligt, duschar regelbundet och håller mufflan i trim.

-----------------------------------

Slutsats: Det är lättare att va tjej. :huvet

Eller så ser man till att tjejen kommer ett par ggr varje gång man ligger så tvingas man ligga varje dag sen, vare sig man vill eller inte :hihi

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning