team toker
Gudomlig sporthojare
2010 fick jag ligga många gångar, på falkenberg fick jag tillomed ligga flera gångar på en dag. men i 2011 fick jag inte ligga en enda gång, jag höll mej på hjulen hela säsongen. du menar väl ligga i leca havet
Hur fan feakar en killle?
Som att ha sex t.ex.Jisses. Här sitter en massa kåta grabbar och pratar om när ni hade sex senast.
Kom igen nu för fan. Har ni inget bättre för er?
Vart är alla brudar?
Har varit nära ett par ggr men det har aldrig riktigt blivit av ...
Jag spar på mig. Inte gift mig ännu.
Om det inte hade varit för det så tycker nog min partner att en gång i veckan räcker, men jag själv hade tyckt 5ggr i veckan hade varit nice... När man gör kompromisser i förhållanden så lyckas alltid kvinnan få det till hennes fördel i första hand så sanningen ligger inte i mitten. OM jag inte sparade på mig dårå. Eller jag menar en kompis sa att han hade det så.
Män:
Det är ju en enkel (?) ekvation egentligen. Som singel får man ligga minst 1/vecka om man spenderar all ledig tid på krogen, köper mkt skumpa, kan vara lite rolig och inte är ful. --> Mkt skumpa = dyrt som fan
Som semi-gift får man ligga minst 1/vecka om man städar, kommer hem med nån blomma ibland, lagar mat, påstår att hon inte är tjock och står ut med matlagnings- och designerprogram på TV.
Tjejer:
Som singel får man ligga mkt om man vill, och visar det.
Som semi-sambo får man ligga mkt om man ger fan att tjata så förbannat på allt möjligt, duschar regelbundet och håller mufflan i trim.
-----------------------------------
Slutsats: Det är lättare att va tjej.
Eller så ser man till att tjejen kommer ett par ggr varje gång man ligger så tvingas man ligga varje dag sen, vare sig man vill eller inte
Efter några år blir även det rutin och man kommer ner på en mer normal nivå på några gånger i veckanEller så ser man till att tjejen kommer ett par ggr varje gång man ligger så tvingas man ligga varje dag sen, vare sig man vill eller inte
Stöna och spotta henne på ryggen
Inget som inte ett gäng med 4s ronder inte fixarEller så ser man till att tjejen kommer ett par ggr varje gång man ligger så tvingas man ligga varje dag sen, vare sig man vill eller inte
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|