Hur ofta, i snitt, har du sex?

Hur ofta nuppar du?

• Antal röstningar
    0

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Bra det. Jag har också lite att ta igen :tummenupp

Snel björrn
eget_fototryck_nalle.jpg

jobba iställe då du får din hoj :mad: :pannkyss

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Ja, men frågan återstår ju, hur gör man för att hitta rätt karl då?

Man har inte bråttom.
Visst, kliar det så dra hem ett krogragg, men klamra dig inte fast vid att "han kanske är den rätta".

Det tar tid att hitta någon, och man gör det när man minst anar det, och det är inte alls typen man trodde att man skulle falla för, förmodligen träffas man flera gånger utan att ens tänka på att det kan vara rätt...

/Kör en Jörgen-rip off/

Tror jag....

(ensam men söker inte, har tänkt ta sabbatsår/decennium från sånt)

Klabbe85

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
YZF R1-03, Speed Triple - 98 * SÅLD, GSX-R 750-96 * SÅLD, YZF750R-93 * SÅLD
Det senaste halvåret snittar jag iaf MINST 1 gång om dan! :tuttar

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Man har inte bråttom.
Visst, kliar det så dra hem ett krogragg, men klamra dig inte fast vid att "han kanske är den rätta".

Det tar tid att hitta någon, och man gör det när man minst anar det, och det är inte alls typen man trodde att man skulle falla för, förmodligen träffas man flera gånger utan att ens tänka på att det kan vara rätt...

/Kör en Jörgen-rip off/

Tror jag....

(ensam men söker inte, har tänkt ta sabbatsår/decennium från sånt)

Jag hittade mitt ex här på SH, när jag inte letade alls. Det slutade ju sådär, så jag har haft ett sabbatsår jag med. Testade att va kompis med extra förmåner med en snubbe men sånt funkar inte för mig.. Men jag är som supergirl, har man varit utan länge nog funkar det, men när man får så jaaaa...

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Ja, men frågan återstår ju, hur gör man för att hitta rätt karl då?
Man slutar leta,o så vips så står han där.Om du vill så kan vi träffas så ska jag lära dig hur du ska fånga en karl,tja,jag kan t,o,m ställa upp som övningsobjekt så att du får köra ett generalrep inför examen.:) .Mycket sånt där med rep o salvor o piskor o håriga moonboots som tjejer helt enkelt förbiser,vi killar gillar ju sånt.Sen e det ju aldrig fel om tjejen tar på sig nåt raffigt oxå :tungan

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag hittade mitt ex här på SH, när jag inte letade alls. Det slutade ju sådär, så jag har haft ett sabbatsår jag med. Testade att va kompis med extra förmåner med en snubbe men sånt funkar inte för mig.. Men jag är som supergirl, har man varit utan länge nog funkar det, men när man får så jaaaa...

Tja, jag är heldre utan än har dålig fyllesex, så det ser ut som jag blir utan länge.

Kompis med förmåner låter inte heller som min grej, jag har heldre en jätte-jättebra tjejkompis som ger mig en kram när jag behöver det, än en halvbra som ger mig sex...

För tio år sen kanske jag hade värderat annorlunda.

Jag tror helt enkelt att det löser sig med tiden, jag har ju gjort mitt i aveln, så jag känner ingen press.

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Man slutar leta,o så vips så står han där.Om du vill så kan vi träffas så ska jag lära dig hur du ska fånga en karl,tja,jag kan t,o,m ställa upp som övningsobjekt så att du får köra ett generalrep inför examen.:) .Mycket sånt där med rep o salvor o piskor o håriga moonboots som tjejer helt enkelt förbiser,vi killar gillar ju sånt.Sen e det ju aldrig fel om tjejen tar på sig nåt raffigt oxå :tungan

Ärligt talat så letar jag inte, det är skönt att vara själv,för det mesta.
Men det är ju bra att veta hur man gör den dagen man vill sova sked igen!
Du är ju invalid nu, så det går inte att ha vild sex då Jacke! ;)

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Men för o va allvarlig.Sex e ju så himla hypat nuförtiden. Jag personligen har aldrig varit kåt mot min vilja.Blir jag horny så ser jag till att jag får botemedel på ett eller annat sätt.Har man en tjej som e halvfrigid brukar det lättast botas genom att man lägger sig bredvid henne varenda kväll o börjar dra en skinnflöjt.Då får hon stora frågande ögon o sen kommer patentfrågan"e det nåt fel på mig eller"?.Då svarar man,"nä men lilla gumman,jag trodde du var för trött eller hade nån mellanblödning eller svamp eller huvudvärk m.m m.m." Lovar att man får damma av fettvecket varenda kväll en längre tid framöver sen.:tummenupp

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha