Hur ofta tänker ni på sex?

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
@Swedie

Kan du inte skapa en speciell forumdel där alla våp och deras beundrare kan hänga så vi slipper se/höra/läsa eller ens veta om att faanskapen existerar.
Eller helt enkelt banna dom när dom börjar ladda upp bilder på spenarna.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Tänker på sex väldigt ofta och det hjälper inte att den nya charmiga städerskan på jobbet svansar runt och ler mot en på morgonkvisten.
Städerskefantasier à la George Costanza är bara förnamnet!

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Eller helt enkelt banna dom när dom börjar ladda upp bilder på spenarna.

Jo. Men efterssom Swedie är sugen på pengar så vill han ju ha en hel massa folk som är här och hänger. Å med tanke på alla desperata fjun som aldrig sett en fitta irl sen de hade en kring halsen så skulle ju trafiken minska rejält om vi skulle koncentrera snacket på siten till hojar.

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Ungefär tre gånger per månad... händer det att jag inte tänker på sex :rolleyes:

Lite mer seriöst så är det nog ganska generellt att när jag kör hoj eller tränar så är tankarna inte mixade med sex, annars brukar det vara ganska fritt fram :D

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Tänker på sex väldigt ofta och det hjälper inte att den nya charmiga städerskan på jobbet svansar runt och ler mot en på morgonkvisten.
Städerskefantasier à la George Costanza är bara förnamnet!

Vi har en tjock ryska i engelska, en tjock grinig tant i svenska, och har några slitna thai-tanter som städare.

Jag har funderat på att dödsförklara mina sexfantasier :gråta

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Vi har en tjock ryska i engelska, en tjock grinig tant i svenska, och har några slitna thai-tanter som städare.

Jag har funderat på att dödsförklara mina sexfantasier :gråta

Att gå igång på lite rysk spanking över katedern, så att din bak ser ut som en blodsprängd tartarbiff, är inget att skämmas för. :krama

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Du menar nekrofili?!
Nått åt det hållet :)

Att gå igång på lite rysk spanking över katedern, så att din bak ser ut som en blodsprängd tartarbiff, är inget att skämmas för. :krama

Då är steget betydligt närmre till zoofili :D

Eller ta det hela ett steg längre! Jag tror faktiskt helt seriöst jag hellre skulle ha sex med en (färsk) död hEst eller liknande snarare än äckeltanterna i den här hålan. DET är fan illa.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Hela jävla tiden...just nu var det ordet "utlösa" som UTLÖSTE det :flämt:tuttar

Jo. Men efterssom Swedie är sugen på pengar så vill han ju ha en hel massa folk som är här och hänger. Å med tanke på alla desperata fjun som aldrig sett en fitta irl sen de hade en kring halsen så skulle ju trafiken minska rejält om vi skulle koncentrera snacket på siten till hojar.

:rofl hahahahahah:banana:yoparty

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar