Hur rullar man egna cigaretter?

nån som har bild på en sån där rullator?var nera på min lokala tobakshandel och där hade dom inga såna, dock så hade dom filter och papper så det införskaffades

hannibal skrev:
nån som har bild på en sån där rullator?var nera på min lokala tobakshandel och där hade dom inga såna, dock så hade dom filter och papper så det införskaffades
Hur länge har du rökt?
Varför röker du?

Är du smart så ger du fan i att röka!!! inte för att va sån!
Jag har rökt i 17 år (är 27 år) o det är nu problemen börjar sätta sig i kroppen (typ darrhänt o aggresivitetsproblem när jag inte har rökt på x antal timmar)innan så gav jag fullständigt i allt men nu vill jag sluta men kan inte...

Ett bra tips är, tänk efter före.

Pentix skrev:
Är du smart så ger du fan i att röka!!! inte för att va sån!
Jag har rökt i 17 år (är 27 år) o det är nu problemen börjar sätta sig i kroppen (typ darrhänt o aggresivitetsproblem när jag inte har rökt på x antal timmar)innan så gav jag fullständigt i allt men nu vill jag sluta men kan inte...

Ett bra tips är, tänk efter före.
Fy fasiken. Du säger att du vill sluta. Har du polare som kan stötta dig, gå på behandling eller så? Att böeja när man var 10 år kanske inte är helt hundra.
Hoppas att du kommer att klara det!

Jag rökte i ca 7 år, fast jag la av för typ 1,5 år sen. Var ganska tråkigt dom första veckorna, fast sen var det ju värt det. Körde dock inte med rullade cigg pga att dom smakade avföring jämfört med vanliga.

Pipa är klart enklare för det är väl inte tobak du ska röka ändå? :confused:

Du köper helt enkelt en rullmaskin, tomhyslor och tobak a'la John Silver i närmsta tobaksbutik, och sen är du in business. Jag är ingen moralkärring som vissa andra här, utan du är en vuxen person som kan fatta vuxna beslut. Rök om du vill...

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!