Eurosport va på sveska och gick inte att ändra, Eurosport 2 var på Engelska och gick inte att ändra.
Är bleed en ny Mäskugglalåt?
ok, tack
det stämmer ja, en kommande som läckt ut på nätet typ..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eurosport va på sveska och gick inte att ändra, Eurosport 2 var på Engelska och gick inte att ändra.
Är bleed en ny Mäskugglalåt?
Du har då Eurosport 1 och 2 vilket är viktigt då World Superbike inte alltid för högsta prioritet såsom MotoGP får.
Ja det är riktigt störigt när de väljer att visa någon repris på en snooker-match från -73 i stället för ett Live race av WSBK / SS 600.
störigt å störigt läs mitt inlägg ovan så kan du zappa in moto gp live när fan du vill eller sluta gnälla![]()
Jo den länken tackar jag för, men jag är ju soffpotatis & vil se racen på min 50" are & spela in dem. Dessutom betalar jag både TV-licens och månadsavgift + kortavgift till min Digital-teve leverantör, och så får jag inte se det jag vill ha. "Underhållning på dina vilkor" Blaargh är ordet!![]()
![]()
så det funkar fortfarande,, hur är bildkvaliten?
Det är riktigt bra bild. Har iofs ingen ny fin plasma-TV som det kanske märks någon skillnad på.
Men ev kvalitetsförlust vägs upp med råge att höra Moody, Ryder och Mamola kommentera.
Fixa ett boxer abbonemang.
Från 79kr/mån.
Fixa ett boxer abbonemang.
Från 79kr/mån.
Via Canal Digital kan man inte välja engelska kommentatorer![]()
Det är så snyggt att jag funderar att ha det när jag åker skidor i vinterOff topic: Fasen Sandis, du ska veta att jag är avis på ditt skinnställ som du har på din avatar.![]()
Passar på att tipsa om Racing Underground som lägger ut det mesta som finns att se inom racing. MotoGP, WSBK osv. Väl värt att kolla in för er som inte kan se det via TV. Racen brukar komma ut nån timme efter målflagg men bättre än inget alls!
Passar på att tipsa om Racing Underground som lägger ut det mesta som finns att se inom racing. MotoGP, WSBK osv. Väl värt att kolla in för er som inte kan se det via TV. Racen brukar komma ut nån timme efter målflagg men bättre än inget alls!
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning