Hur se eurosport i sommar?

• Thread starter Thread starter R2
  • Start date Start date
Hade inte comhem, men bytte från BBB till telia, så den sista januari kommer jag få eurosport I och eurosport II gratis i ett år.

Jag har telias bredbandstv och det är faktiskt rättså bra. Du har då Eurosport 1 och 2 vilket är viktigt då World Superbike inte alltid för högsta prioritet såsom MotoGP får.

Du har då Eurosport 1 och 2 vilket är viktigt då World Superbike inte alltid för högsta prioritet såsom MotoGP får.

Ja det är riktigt störigt när de väljer att visa någon repris på en snooker-match från -73 i stället för ett Live race av WSBK / SS 600.

Ja det är riktigt störigt när de väljer att visa någon repris på en snooker-match från -73 i stället för ett Live race av WSBK / SS 600.

störigt å störigt läs mitt inlägg ovan så kan du zappa in moto gp live när fan du vill eller sluta gnälla:tummenupp

störigt å störigt läs mitt inlägg ovan så kan du zappa in moto gp live när fan du vill eller sluta gnälla:tummenupp

Jo den länken tackar jag för, men jag är ju soffpotatis & vil se racen på min 50" are & spela in dem. Dessutom betalar jag både TV-licens och månadsavgift + kortavgift till min Digital-teve leverantör, och så får jag inte se det jag vill ha. "Underhållning på dina vilkor" Blaargh är ordet!:mad:

Iom att man köpte FullHD tv innan jul, då min inte alltför gamla bildrörs-tv pajade, så var man mer eller mindre tvungen att skaffa digitaltv för att bilden inte skulle suga alltför mycket.
Så nu är man kund hos comhem digital igen, med eurosport 1 och 2, så nu är det GP på lite större och jävligt mycket bättre tv.
Bara ps3't som saknas(regeringen är inte lika pigg på den dock)

Jo den länken tackar jag för, men jag är ju soffpotatis & vil se racen på min 50" are & spela in dem. Dessutom betalar jag både TV-licens och månadsavgift + kortavgift till min Digital-teve leverantör, och så får jag inte se det jag vill ha. "Underhållning på dina vilkor" Blaargh är ordet!:mad:

förstår men det e bara att gilla läget, men myp2p e ju grymt om ingen kanal visar just det du vill se. själv kollar jag på en jävla massa fotboll via my2p2, har ju canal+ men det ju inte alltid dom visar det bästa laget va dvs ARSENAL men då får man hålla tillgodo med sagda websida även om man bara har en
19" skärm

:) :) så det funkar fortfarande,, hur är bildkvaliten?

Det är riktigt bra bild. Har iofs ingen ny fin plasma-TV som det kanske märks någon skillnad på.
Men ev kvalitetsförlust vägs upp med råge att höra Moody, Ryder och Mamola kommentera.

Last edited:
Det är riktigt bra bild. Har iofs ingen ny fin plasma-TV som det kanske märks någon skillnad på.
Men ev kvalitetsförlust vägs upp med råge att höra Moody, Ryder och Mamola kommentera.

ok, super :)
vad behöver man köpa?
gammalt analogt parabolpaket på blocket eller?

och ha fritt från hus etc vid en grad syd (om det nu stämmer?) / inget som skymmer horizonten?

Last edited:
Passar på att tipsa om Racing Underground som lägger ut det mesta som finns att se inom racing. MotoGP, WSBK osv. Väl värt att kolla in för er som inte kan se det via TV. Racen brukar komma ut nån timme efter målflagg men bättre än inget alls!

Fixa ett boxer abbonemang.
Från 79kr/mån.

Bildkvaliteten på eurosport hos Boxer är under all kritik. Grynigt bild allt som oftast. Dessutom ingår endast eurosport 1 i deras utbud.

Via Canal Digital kan man inte välja engelska kommentatorer :(

Off topic: Fasen Sandis, du ska veta att jag är avis på ditt skinnställ som du har på din avatar. :)

Last edited:
Passar på att tipsa om Racing Underground som lägger ut det mesta som finns att se inom racing. MotoGP, WSBK osv. Väl värt att kolla in för er som inte kan se det via TV. Racen brukar komma ut nån timme efter målflagg men bättre än inget alls!

Du bör genast ändra ditt inlägg om du inte vill bli bannad på den sidan.
Står klart i reglerna att du inte får lägga ut deras namn på internet.
Enbart via mail, PM och dyligt.
Sen tror jag inte Swedie blir så glad heller iom att det är en olaglig verksamhet det handlar om.

OBS inte för att vara elak eller nåt sånt utan bara för ditt eget bästa.

http://www.racing-underground.com/index.ru?cls=4

skulle ta mig en titt på sidan men fick det när jag skulle klicka mig vidare, e detta ett bra tecken:va

Nyheter
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick