Hur ser det ut i ditt garage?

ulf

Störd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawatia
stökigt

Stökigt,trångt o nerplockat:gråta

Bifogat

• 20131103_132104.jpg
    20131103_132104.jpg
    206 KB · Visningar: 530

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93
Jag menar rent (eller skitigt) förvaringsutrymme ingen jäkla hybrid :tungan Kan iofs förstå att folk som har ont om plats använder det som verkstad också.

Ja, ett garage är ju till för de som inte har verkstad och förvaring.. så det är visst en jäkla hybrid :tungan

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Verkstad = Ren mekplats, tillverkning, verktyg.
Förvaringsutrymme = Där du ställer allt ditt bråte inkl. fordon.
Garage = Hybrid mellan förvaring och verkstad.

Så därför har man verktyg i ett garage :D

Aaa..ok, tänkte mer på om hojarna inte går sönder så ofta och bråte hamnar i soprona direkt istället för att mogna i garaget något år !

Det går ju att göra lite olika alltså !:tummenupp

Thorped

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jun 2007
Hoj
Triumph Tiger 955i
Ja, ett garage är ju till för de som inte har verkstad och förvaring.. så det är visst en jäkla hybrid :tungan

Nä mitt garage/verkstad har en tydlig gräns någonstans mellan bilen och snickarbänken...
byqaqaju.jpg

Är bilden sned måste jag skylla på tapitalken.

Last edited:

Tompten

Även kallad Tompa
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
DR BIG 97 - Såld, Bulldog 03 - Såld, Triumph Sprint 04 - Såld, FZ1N 07 - Såld, Bulldog 04 - Kvar
uploadfromtaptalk1390672951357.jpg

Har inte heller ett riktigt "garage", men det ligger i alla fall i ett garage. :) Räcker alldeles utmärkt till mina blygsamma operationer. Har det väl mest som vinterförvaring, på sommaren står den i garaget hemma där jag bor. :)

Nicke.E

Ny medlem
Gick med
27 May 2012
Hoj
KTM 690 SMC-R 2012
Är inte stort men d skruvas friskt här ändå,därav en låda "energidricka" på golvet:D
001.jpg

005.jpg

006.jpg

Tjita1

Guest
Mitt garage består av en fyrkantig ruta på ca 2 meters bredd och 4½ meters längd avgränsad i inre änden av en betongvägg med ett stort ventilationsaggregat på, samt ett avloppsrör, på sidorna av två vita linjer målade på betongen, och i ytterkant ett galler. Innehållet för närvarande är lite damm och oljefläckar på golvet, eftersom jag inte törs ha motorcykeln där när jag aldrig tittar till den, utan den står på annan ort varmt och tryggt med laddare på.

Toyman

Toyman´s Superbikegarage, SBK1988-2002
Gick med
1 Jan 2005
Hoj
BESLUTS-vånda...........
40 år med egen hobbylokal, garage och ibland verkstad. Notera hobby... bara utgifter ;-) :dummer

:tummenuppIMG_0512.jpg IMG_0513.jpg

Det ser bra ut, precis knööt tillbaka hoj-gänget efter Mc-mässan 2014 i Göteborg. Samlingen har vuxit fort de senaste åren. Och det ställer till det för i garaget finns nu inget svängrum. Vintertid extra eländigt för man vill ju inte rulla ut hojarna i kylan och halkan! Garaget, denna lokal har jag haft i 30 år, de senaste 16 åren som diverselokal och MC-garage. De tidigare 14 åren 1983 till 1997 hade jag min dragracing-veksamhet i denna lokal. Innan dess huserade jag på Tingberget i Kungsbacka i ett dubbelgarage 1974 till 1983 med min dragster.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC