Haha, kul tråd! Alla i Tumba ser ut så.
Ja faktiskt, svårt fall av liberalism.
Ingen aning men visst ser den här tillplattade bruden skum ut.
Kolla blicken.
Här är väl en liten bekräftelse på Lombrosos teorier.
Äh, det där ser ut som en vanlig bitter gula blend kärring som glömt sminket.
Men fan, såg ni min passbild skulle ni garanterat ta mig för mördare också. Ser ut som en serbisk krigsförbrytare där.....
När kan man förnya sitt pass? Kan jag kanske sälja det och skaffa ett nytt där jag har mittbena istället?
Nytt pass är det bara att hämta ut när som... Du har bara tappat ditt gamla...
Kostar ju en hel del och gäller bara i fem år men men...
En fråga bara...
Varför tror du det blir bättre om du hämtar ut ett nytt??
Tanken med ett pass är ju att det ska vara DIN nuna på bilden och ser det
för taskigt ut idag så lär det ju inte bli bättre med en ny bild med
samma taskiga förutsättningar??
Dom ser mest ut att vara såssialdemokraaater.
Michael Skråmo
Första bilden är ifrån en av SVT's studios där han var expert på islamofobi...
Bl.a. motsatte han sig bilden av muslimer som gubbar med skägg och AK-47... De två andra bilder är ifrån när han tagit sig ner till Syrien med familj och poserar med en.. AK-47...
En intressant fråga är ju om familj bara innefattar barn och en fru, eller om han har flera. Han har iallafall försökt få hit flera kvinnor från Sverige ner till Syrien för att bli hans fruar...
En av de allra mest otäcka, tycker jag.
(gammal tråd, jag vet!)
Mina närmsta vänner tror ju att jag är jubelmongo, jag borde ju kunna övertyga säpo då. Ska bara äntra nån slags fas tre existens också då.Skall du jobb extra åt Säpo så måste du vara trovärdig , dom tar inte folk som ringer in utan spanar efter anställda.
Dom har avlyssnat alla och väljer sina angivare med mest desperat mongolidsyndrom.
Dom tar bara hopplösa fall som dom kan göra beroende av lite småpengar - alltså mongos
Huvudregeln inom Säpo är att alla som inte utgör samhällsnytta inom jobb som är vinstdrivande(skattar in pengar) värvas - alltså Samhall,AA och m.m
Ja men hur kan jag droppa att säkerhetspolisen i landet jag bor i är så jävla efterbliven att dom inte ens försöker göra sitt jobb?Na alltså du måste vara bevakat sedan födseln av Säpos värvningskomitte.
Typ övergivet jubelmongo som blivit lämnat på kyrktrappen vid 1 års ålder , sedan fosterhemsplacerat hos Säpopar som består av två tvångsteriliserade och medicinerade mentalpatienter.
Så du inte kan vara en plantering från typ CIA som klättrar in i Säpo - det är en mycket paranoid kultur där - ringer du in ett tips till Säpo så kommer du avlyssnas och analyseras fett då dom undrar varför
du försöker lura dom! Glöm genast!
Jag har kört skiten,hånat och förnedrat Säpopersonal på ett sådant sätt att dom inte ville vara med oss andra här på jorden och , ja dom fick psykoser och valde att avsluta lidandet själva.
Jag är stolt över det - haha , dårar skall inte försöka styra över vanliga människor.
Så droppa Säpo
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |