Medin
Pain is temporary glory is forever...
björn.e skrev:Du förstår nog inte vidden av det du ställt till med
björn
björn.e skrev:Du förstår nog inte vidden av det du ställt till med
björn
Gustav O skrev:Om inte Björn E. skärper till sig så avslöjar jag vems hoj han frågade om han fick provköra på LMS årsfest.
Undrar om det bor en liten taliban i EcceMedin skrev:Säg säg SÄG
Gustav O skrev:Om inte Björn E. skärper till sig så avslöjar jag vems hoj han frågade om han fick provköra på LMS årsfest.
LOTTAK skrev:Undrar om det bor en liten taliban i Ecce
björn.e skrev:Nop ingen dragning till extremisterna, jag vidhåller att det bara var en "fylle grej"
björn
björn.e skrev:Sprit kan få vem som helst att tappa förståndet
Nop ingen dragning till extremisterna, jag vidhåller att det bara var en "fylle grej"
björn
Jag ville inte vara så taskig men visst var det väl nyktert hos herr Eriksson?christer skrev:Björn, körde inte du hem på kvällen har för mej att du mest gick omkring å zippade i dej ramlösa
christer skrev:Björn, körde inte du hem på kvällen har för mej att du mest gick omkring å zippade i dej ramlösa
Det var ramlösan som var dålig tror jagbjörn.e skrev:Om vi nu merar julkalaset så var det ett jävla drag i den ramlösan Mitt lite luddiga minne säger att jag sov hos Håkan och mådde väldigt dåligt dagen efter
bakisbjörn
LOTTAK skrev:Det var ramlösan som var dålig tror jag
Ja dom är otäcka dom där talibanernabjörn.e skrev:The motherfukker talibans drugd me
björn
Gustav O skrev:Jag ville inte vara så taskig men visst var det väl nyktert hos herr Eriksson?
Jag kommer inet få köra mycket på SViestad själv i år.christer skrev:By the way, han var ju inte ensam om att tigga provkörning av dej
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|