Det tråkiga är att om man beställer en nu, får man den inte förrän 2010... inte så intressant då längre i med att år 2010 kommer det ha kommit nya bilar som är bättre.En annan bil som jag hellre hade köpt istället för bmw:n är denna!
Grymt snygg och dessutom fullutrustad för cirka 700.000.
480 bhp och 0-100km/h på 3,2sek. inte illa *slurp*
hade jag inte precis köpt ny bil så hade jag nog fan köpt denna!
Varför har man slängt på en ful jävla reklamlapp på en sån bil?![]()
Nu va det 2 st specifika bilar jag talade om o just dessa e väldans fina o åker säkerligen ifrån minst hälften av folket på SH![]()
Klart fränare att ha en vräkig fetingbil som alla vet kostar högvis med pengar än att ha en astrimmad hånn-daa' med neonrör o skit. Är det inte bara Vin Dieselwannabefjortisar som går i gång på det? Att man liksom inte kan köra för fem öre och får motorstopp vid varenda rödlyse uppvägs lätt med bilen TS suktar efter.
Jag tycker du ska vara med i nästa månads pokerturnering bland SH:are. Där har du chans att vinna startkapitalet till bilen.![]()
För att få ett billån så vill de ju att du pungar ut med 20% själv och det har du ju nästan om du säljer dina tre bilar. Kan du inte ta ett lån på de 570000 då? sen beror det ju på vad du tjänar också, för att banken ska bevilja.
Hade man haft en årslön på 5mille så vore det väl ok att låna så mycket pengar till en biljävel. Hur kul är det att lösa allt med "ta ett lån och hoppas på det bästa och skänk bort hälften av pengarna till banken"?
Äh vadå, 15 i månaden (mcdonalds) före skatt och bo hos sin mamma och pappa. Det är så det går till i förorterna!! Så nog funkar det!Hade man haft en årslön på 5mille så vore det väl ok att låna så mycket pengar till en biljävel. Hur kul är det att lösa allt med "ta ett lån och hoppas på det bästa och skänk bort hälften av pengarna till banken"?
Det är bara att inse att du inte kan kpa den bilen med ett ärligt svensson-jobb, bli kriminell istället.
Antar att du tänker på mina polare Mats och Mattias? En Blå och en svart
Edit: Mattias har åkt 10.01@228 km/h på 402m.
Hade man haft en årslön på 5mille så vore det väl ok att låna så mycket pengar till en biljävel. Hur kul är det att lösa allt med "ta ett lån och hoppas på det bästa och skänk bort hälften av pengarna till banken"?
Det är bara att inse att du inte kan kpa den bilen med ett ärligt svensson-jobb, bli kriminell istället.
allt handlar om vad man prioriterar. vi har inga barn som kostar![]()
DINKS Double Income No Kids. Det är en framgångsfaktor.
En unj*vel kostar ungefär som två M3r (åtminstone). Värdeminskningen på parveln är skyhög, då den inte ger några intäkter trots den flyttar hemifrån. (Såvida du inte har flax och kläcker ett underbarn till golfare. Men då måste man också hoppas på att den vill kännas vid dig efter den slagit igenom. Nog säkrare att spela på lotto då...)
men m3? R8 any day säger jag.
DINKS Double Income No Kids. Det är en framgångsfaktor.
En unj*vel kostar ungefär som två M3r (åtminstone). Värdeminskningen på parveln är skyhög, då den inte ger några intäkter trots den flyttar hemifrån. (Såvida du inte har flax och kläcker ett underbarn till golfare. Men då måste man också hoppas på att den vill kännas vid dig efter den slagit igenom. Nog säkrare att spela på lotto då...)
men m3? R8 any day säger jag.
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |