The red power skrev:finns de nya motarder som honda har gjort som är på 125 cc
Nej!
The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters.
The red power skrev:finns de nya motarder som honda har gjort som är på 125 cc
alltså så långt bort från drömmen om en 2-takts motard då eller?The red power skrev:snacka lite med farsan om en crm som kostar 16 tusen han tycker de är dyrt ..han tycker vi sak köpa en n y cbr istället
Lundgren skrev:Jag köpte ett set med en ktm duke fälg och en kawa zx6r fälg med sprillans nya skivor för 4500. Men ska du ha 36 ekrade får du räkna med minst 8000 med skivor i bra skick. Däckena ligger på 2000 stycket eller om du känner någon som kör tar du ju dem i så fall.
-Rosen- skrev:alltså så långt bort från drömmen om en 2-takts motard då eller?
be din farsa att testa först typ en RS och sen en cbr så ska du se vilken han tycker att du ska köpaThe red power skrev:värkar som det men jag ger mig inte än
-Rosen- skrev:be din farsa att testa först typ en RS och sen en cbr så ska du se vilken han tycker att du ska köpa
antar att du svarade på din egen fråga, det brukar väll vara att sporthoj är populärast. men den gamla korvmojstiden är förbi, det impar inte så mycket på brudarna att vrida på rullen mer (gasrullen alltså)The red power skrev:mjo me nom jag s´ka ha en liggare så blir de nog en nsr me nvillket föredrar brudarna sporthoj eller motard
The red power skrev:mjo me nom jag s´ka ha en liggare så blir de nog en nsr me nvillket föredrar brudarna sporthoj eller motard
just det nu kom jag på det. den gamla telia reklamen när de går ut och kollar på grapparna på cross som kommer förbi, det verkar imponera.Loy skrev:Svettiga, muskulösa killar på cross givetvis
-Rosen- skrev:just det nu kom jag på det. den gamla telia reklamen när de går ut och kollar på grapparna på cross som kommer förbi, det verkar imponera.
är det pimp faktor på en dt?The red power skrev:ok hahah får köpa en sketen yamaha dtr då
-Rosen- skrev:är det pimp faktor på en dt?
enligt reklamen så ska det vara en vit hoj också ska man ha vita cross kläder på sig
-Rosen- skrev:just det nu kom jag på det. den gamla telia reklamen när de går ut och kollar på grapparna på cross som kommer förbi, det verkar imponera.
The red power skrev:ok hahah får köpa en sketen yamaha dtr då
The red power skrev:snacka lite med farsan om en crm som kostar 16 tusen han tycker de är dyrt ..han tycker vi sak köpa en n y cbr istället
yeppThe red power skrev:nej det är bara pimp faktor på oranga hojar
prulle skrev:Men vist om man köper i tyskland är det biligare. men du ska ändå lägga till drygt 5000 på priset du får i tyskland.
AxlySM skrev:Lägga till så mycket på vad? (Antar att du inte syftade på service/renovering, då påståendet inte var formulerat på det viset..)
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|