hur ska jag göra?

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
The red power skrev:
finns de nya motarder som honda har gjort som är på 125 cc

Nej!

The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters.

*MACKE*

Madass är min idol :fakta
Gick med
4 Jan 2006
Hoj
mellan hoj på g
snacka lite med farsan om en crm som kostar 16 tusen han tycker de är dyrt ..han tycker vi sak köpa en n y cbr istället :huvet :huvet :huvet

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
The red power skrev:
snacka lite med farsan om en crm som kostar 16 tusen han tycker de är dyrt ..han tycker vi sak köpa en n y cbr istället :huvet :huvet :huvet
alltså så långt bort från drömmen om en 2-takts motard då eller?

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Ingen Cbr. Om du läser runt lite ser du att den inte är vidare pigg eller "sportig". Men om man prioriterar att kunna ta sig från a till B är det ett bra val.

stoooffe

lem!deM
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
R6 -01
Lundgren skrev:
Jag köpte ett set med en ktm duke fälg och en kawa zx6r fälg med sprillans nya skivor för 4500. Men ska du ha 36 ekrade får du räkna med minst 8000 med skivor i bra skick. Däckena ligger på 2000 stycket eller om du känner någon som kör tar du ju dem i så fall.

Köper du däck för 2000 kr stycket? :3freak

*MACKE*

Gick med
4 Jan 2006
Hoj
mellan hoj på g
-Rosen- skrev:
be din farsa att testa först typ en RS och sen en cbr så ska du se vilken han tycker att du ska köpa :tummenupp

mjo me nom jag s´ka ha en liggare så blir de nog en nsr :) me nvillket föredrar brudarna sporthoj eller motard :tungan :rofl

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
The red power skrev:
mjo me nom jag s´ka ha en liggare så blir de nog en nsr :) me nvillket föredrar brudarna sporthoj eller motard :tungan :rofl
antar att du svarade på din egen fråga, det brukar väll vara att sporthoj är populärast. men den gamla korvmojstiden är förbi, det impar inte så mycket på brudarna att vrida på rullen mer (gasrullen alltså)

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
The red power skrev:

Svettiga, muskulösa killar på cross givetvis :tummenupp

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Loy skrev:
Svettiga, muskulösa killar på cross givetvis :tummenupp
just det nu kom jag på det. den gamla telia reklamen när de går ut och kollar på grapparna på cross som kommer förbi, det verkar imponera.

*MACKE*

Gick med
4 Jan 2006
Hoj
mellan hoj på g
-Rosen- skrev:
just det nu kom jag på det. den gamla telia reklamen när de går ut och kollar på grapparna på cross som kommer förbi, det verkar imponera.

ok hahah får köpa en sketen yamaha dtr då :4skrika :4skrika :4skrika :4skrika :4skrika :4skrika

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
The red power skrev:
ok hahah får köpa en sketen yamaha dtr då :4skrika :4skrika :4skrika :4skrika :4skrika :4skrika
är det pimp faktor på en dt?
enligt reklamen så ska det vara en vit hoj också ska man ha vita cross kläder på sig :tummenupp

*MACKE*

Gick med
4 Jan 2006
Hoj
mellan hoj på g
-Rosen- skrev:
är det pimp faktor på en dt?
enligt reklamen så ska det vara en vit hoj också ska man ha vita cross kläder på sig :tummenupp

nej det är bara pimp faktor på oranga hojar :hihi :smasha :Rockbanan

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
The red power skrev:

Så sa min farsa oxå. Sen brova han en xr125r sen änra han sig. 16 för crm är dyrt ja köpte min för 14 för de va mitt i sesången å ja skulle ta kortet fort. (om inte en jävla körslola vid namna tettes mc skulle kommit imellan)

AxlySM

Edert tidningsbud, med lem.
Gick med
7 Jan 2005
Hoj
Aprilia MX 125 -04
prulle skrev:
Men vist om man köper i tyskland är det biligare. men du ska ändå lägga till drygt 5000 på priset du får i tyskland.

Lägga till så mycket på vad? (Antar att du inte syftade på service/renovering, då påståendet inte var formulerat på det viset..)

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
AxlySM skrev:
Lägga till så mycket på vad? (Antar att du inte syftade på service/renovering, då påståendet inte var formulerat på det viset..)

Syftade på frakt, registering, strypning etc.

Kronen

Medlem
Gick med
12 Sep 2005
Hoj
Här var det tomt.
jag hade satsat på CRM. sen piffat till den för ett par tusen. det blir Skillnad. Det räcker med
10 000 - 14 000:- :mattias (och det med Motorrenovering)

26000 - 30 000:- hamnar du på om du köper 16000-Crmen :tummenupp

Nyheter
Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC

Triumph Motorcycles har pre...

Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!

I förra veckan presenterade...

Var tionde bilist lever inte upp till synkraven

Över 600 000* bilister i Sv...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...