lundgren in da house:
En billig honda cross 03 elle nått. Och en CRM. Sedan sätter du på regskylten från crm:en och sätter på cr:en
OBS!!! Detta är olagligt & olämpligt OBS!!!
Har gjort detta, väldigt länge sedan så det är nog preskriberat nu. Köpte 2 st Triumph Bonneville 69'or (vet nog inte ni vad det var men...) den ena var nästan helt orginal med lite Custom stuk, den andra med Rickmann ram, tank, kuts & toppkåpa, Morgo 888cc cylinderkit sen strippades den ner till minsta möjliga för att åka ifrån dom tidiga Jap-Hojarna på 70'talet på Bogesundvägen, fort gick den & många fick se sig frånåkta. På Rickmann ramen stansade Olle Larsson på "Hole in the Wall" in samma ramnummer som standard Trajjan och även samma motornummer på båda, sen flyttade jag bara nummerplåten till den hojen jag skulle åka på, hade skatt & försäkring på den och besiktigade alltid "orginalhojen", blev stoppad otaliga gånger för "Lidingö Meggisarna" lät för mycket, det gick för fort och annat trams men inte en enda gång fick jag problem med lagen. Tyvärr så brann Rickmann hojen ner på en resa till Berlin och jag kunde inte få något från försäkringsbolaget då jag inte ville skrota "orginalhojen" så det vara bara att bita i det sura äpplet.....
Att flytta ramnummret till en CR skulle kunna funka men idag ska det ju finnas typplåtar nitade på ramen och annat tjafs men gör man det snyggt så varför inte.....
DP says: GÖR DET INTE, DET ÄR OLAGLIGT......