Självklart kostym, fast kavajen och slipsen brukar åka av runt midnatt när alla har blivit lite rökiga.
Så kommer jag med att köra på nyår

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Självklart kostym, fast kavajen och slipsen brukar åka av runt midnatt när alla har blivit lite rökiga.
För min del lutar det åt smoking.Men allt kan hända. Det är ju ett dygn och några timmar till innan det börjas!
Ostron och champagne på Grand Hotels veranda är det som gäller på nyårskvällen innan man övergår till den riktiga middagen och toppar kvällen med att bränna hål på fracken när man visst måste skjuta lite raketer.
Man ser både rock n' roll och proper ut på nåt jävla sätt som inte går ihop men det är riktigt snyggt. Gärna en snygg kavaj utanpå när man vistas utomhus.
Riktig väst då, inte pullover eller nåt sånt jäkla stickat skit.
Blir nog samma som alltid, blåa jeans och vit/svart t-skjorta.
Och varje hål har sin egen lilla plats i historien man kan berätta rövarhistorier om.
Raketer har jag slutat med. Lärde mig efter missen jag gjorde 99/00. Köpte ett paket med billigt skräp, precis som alla andra nyårsaftnar. Medan jag sprang fram och tillbaka för att tända på och ta skydd missade jag fyrverkeriet från de som köpt riktigt saker, som smäller som en mindre atombomb och resulterar i ett ljusspel som får norrskenet och en solnedgång att blekna. Numera är jag bara åskådare.
Gott nytt år förresten! Firar i Ungern eller i Sverige?
Ungern tyvärr, en av utbildningens värsta tentor 3jan så jag sitter och pluggar och har tentaångest.
Gott nytt år på er allihop!
Märkesbög och skjorta från emilio![]()
![]()
![]()
Då kommer det ju aldrig vara svårt att hitta dig när vi ses....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kanske inte standard för en ölkväll på Hugo dock![]()
![]()
![]()
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |