Tänkte rösta på Piratpartiet för att dom övriga ska få sig en tankeställare, men har jobbat så jag har inte/kommer inte hinna.
Inte alls. Av nån anledning vill de att jag ska åka till min hemort för att göra det.
Känns inte värt att sitta timtal i söndagens kollektivtrafik för det, nej.
Vallokalerna har öppet till 20:00
Du har haft gott om tid att "poströsta" (det heter väl något annat nu när man inte gör det på posten längre)
Här i stan har man kunnat göra det på biblioteket, lassarettet och ett flertal andra ställen.
Enligt röstkortet är min vallokal öppen 08:00 - 21:00.Vallokalerna har öppet till 20:00
Även om det kan va lite svårt att veta vad folk menar med sin blankröst.
Hur kan jag rösta med bud?
Vad innebär det att rösta med bud?
Åk på en rast? Fråga om det är okej om du åker iväg en sväng och röstar? Säg upp dig?Tänkte rösta på Piratpartiet för att dom övriga ska få sig en tankeställare, men har jobbat så jag har inte/kommer inte hinna.
Spännande att PP är så högt representerat här på SH.
Visst är det bra att det finns en stark opinion mot bakåtsträvarna i fildelningsfrågan. Men det är skrämmande att folk röstar på helt okända personer som kan rösta precis hur som helst i alla andra frågor. Det finns trots allt viktigare saker i världen.
Men det är skrämmande att folk röstar på helt okända personer som kan rösta precis hur som helst i alla andra frågor.
Vallokalerna har öppet till 20:00
Du har inte tänkt tanken att folk väljer att lägga sin röst på PP enbart för att visa sitt missnöje med det övriga etablissemanget?
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|