Hur ska ni rösta?

Vilket parti ska du rösta på i Euvalet

• Antal röstningar
    0

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Vad kommer det spela för roll om PP får 15% av rösterna ?
Dom blir det Junilistan blev i förra valet, missnöjesparti som finns i rampljuset under en kort tid för att sen försvinna.
Ingen kommer sakna dom heller....

[- sNaIjK -]

Sporthojsnörd
Gick med
7 Sep 2004
Hoj
Stulen
Vad kommer det spela för roll om PP får 15% av rösterna ?
Dom blir det Junilistan blev i förra valet, missnöjesparti som finns i rampljuset under en kort tid för att sen försvinna.
Ingen kommer sakna dom heller....

Detta valet är sjukt mycket viktigare än regeringsvalet, dessutom kommer dom in i EU-parlamentet, hehe :)

codde

Eddie Riders MC Munkewalley
Gick med
3 Nov 2008
Hoj
2016 Harley-Davidson Breakout
hmmm konstigt.
inte för jag tänkte rösta på dom men ändå.
det fanns inga lappar för sverigedemokraterna i min vallokal,undrar varför.
min röst gick till piratpartiet.

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
hmmm konstigt.
inte för jag tänkte rösta på dom men ändå.
det fanns inga lappar för sverigedemokraterna i min vallokal,undrar varför.
min röst gick till piratpartiet.

Inget av dom mindre partierna får sina sedlar distribuerade, dom får sköta det själva.

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Detta valet är sjukt mycket viktigare än regeringsvalet, dessutom kommer dom in i EU-parlamentet, hehe :)

Japp, krogarna i Bryssel får några dredlocksprydda ynglingar att föda istället för Kurre Kostym.

gubbsjukan

Punish her
Gick med
15 Feb 2009
Hoj
Ninja ZX 9R
hmmm.. jag stoppar min röstsedel i ett kuvert tror jag. annars blir min röst antagligen inte giltig. :tummenupp

Iridium

DNF
Gick med
17 Sep 2006
Hoj
R1
Du har inte tänkt tanken att folk väljer att lägga sin röst på PP enbart för att visa sitt missnöje med det övriga etablissemanget?

Självklart är det så. Men det är fortfarande jävligt ogenomtänkt. Personligen kan jag inte förstå hur man lägger sin röst på ett parti utan stabil ideologisk grund.

Om PP ska få någon verklig makt i Bryssel måste de göra allianser. Hur ser det ut med piratpartier i andra länder?

Ismannen

Vila i frid min vän
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
Ktm 400 exc
Tror inte ett skit på Piratpartiet, inte så mycket på de andra heller för den delen.
Så min röst blir ganska blank.

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Piratpartiet, tror de kommer dra en storlam i detta val och jag hoppas verkligen på det med.
Njae. Piratpartiet risker att ha fått oväntat få röster när vallokalerna stänger ikväll. Detta på grund av att deras "väljare" sitter framför datorn istället för att masa sig iväg till en vallokal.

Toye

Salmon River Rajders
Gick med
7 Jul 2007
Hoj
"Den senaste =)"
Njae. Piratpartiet risker att ha fått oväntat få röster när vallokalerna stänger ikväll. Detta på grund av att deras "väljare" sitter framför datorn istället för att masa sig iväg till en vallokal.

Naejje Esquire :7peta

Inte vara sådan nu, positivt tänkande, pooositiva tankar :tummenupp

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Naejje Esquire :7peta

Inte vara sådan nu, positivt tänkande, pooositiva tankar :tummenupp
Expressen gissar 7,8% och en plats för Piratpartiet. Det tycker jag också låter positivt i överkant. Kring 5% och en plats. Kanske.

fortpelle

Fortpelle
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
Motomartin CBX 1047 / GSX-RW 1100 94 + 95/ RSV MILLE-R -02
Vad många glömmer i denna yra...
De så kallade EU-parlamentet har ju INGEN makt att få igenom de som alla kandidater så mycke i flera veckor pådyvlat oss medborgare att dom ska arbeta för.
Allt parlamentarikerna arbetar fram ska godkännas av kommissionen som vi inte har makt över alls, sedan sista instans som är ministerrådet som har veto-rätt och kan besluta vad dom vill. Å hur är dom tillsatta? Av oss?

Så vad de hära valet ger, är att vi skickar ner en bunt politrucker UTAN makt å inflytande som dom ljugit om, men som VI får betala löner för...

Ja säger blankt eller skita i det...
Att man inte får gnälla för att man inte röstat i jusst detta valet tycker ja e helt ok, eftersom ja anser att vi är grovt villseledda av våra styrande, å nån jävla protest måste man få yttra...

Freddola

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Husa 650, kawwa 250
Ser ju onekligen bra ut i alla pollar för piratpartiet, fårse hur det slutar i verkligheten.
Själv ska jag masa mig iväg o ge min röst åt dom.

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM