Toye
Salmon River Rajders
Piratpartiet, tror de kommer dra en storlam i detta val och jag hoppas verkligen på det med.
Piratpartiet, tror de kommer dra en storlam i detta val och jag hoppas verkligen på det med.
Kommer nog få runt 10% tror jag..... gamlingarna struntar i att rösta och dom yngre röstar på P.P...
Vad kommer det spela för roll om PP får 15% av rösterna ?
Dom blir det Junilistan blev i förra valet, missnöjesparti som finns i rampljuset under en kort tid för att sen försvinna.
Ingen kommer sakna dom heller....
hmmm konstigt.
inte för jag tänkte rösta på dom men ändå.
det fanns inga lappar för sverigedemokraterna i min vallokal,undrar varför.
min röst gick till piratpartiet.
Detta valet är sjukt mycket viktigare än regeringsvalet, dessutom kommer dom in i EU-parlamentet, hehe
Du har inte tänkt tanken att folk väljer att lägga sin röst på PP enbart för att visa sitt missnöje med det övriga etablissemanget?
Personligen kan jag inte förstå hur man lägger sin röst på ett parti utan stabil ideologisk grund.
Japp, krogarna i Bryssel får några dredlocksprydda ynglingar att föda istället för Kurre Kostym.
Hellre det, gråbaggarna kommer reta upp sig riktigt ordentligt
Njae. Piratpartiet risker att ha fått oväntat få röster när vallokalerna stänger ikväll. Detta på grund av att deras "väljare" sitter framför datorn istället för att masa sig iväg till en vallokal.Piratpartiet, tror de kommer dra en storlam i detta val och jag hoppas verkligen på det med.
Njae. Piratpartiet risker att ha fått oväntat få röster när vallokalerna stänger ikväll. Detta på grund av att deras "väljare" sitter framför datorn istället för att masa sig iväg till en vallokal.
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|