GSXR1100R
The older i get the faster i was
Ibland ser man förvirrande inlägg som är helt off topic, speciellt i långa trådar.
Se poll.McB skrev:Ibland ser man frågeställningar som verkligen är underliga.
Vad menar du, Micke?
Öh... läs igenom hela tråden innan du svarart-rex skrev:Edit: sen.....
mb skrev:Öh... läs igenom hela tråden innan du svarar
Precis min tanke, dessutom verkar många inte läsa inläggen, dom tittar istället för att läsa, sen kommer det något kryptiska inlägg som ofta är helt OT.mb skrev:I långa trådar kan det ju vara så att någon exempelvis svarar på ett sidosprång i inlägg 167 av 498 utan att citera, vilket gör att det hela verkar väldigt förvirrat.
Inlägget syns innan man postar pollen.t-rex skrev:Det var ingen poll när jag svarade!
Och det alternativet är inte med i pollen.
Kass poll. Sådeså!
(nu har jag röstat iaf...)
GSXR1100R skrev:Inlägget syns innan man postar pollen.
Hahahaha ett utmärkt exempel på irr inlägg.Den fule skrev:På lördag skall jag göra det. Kanske åka tillsammans?
/Den Fule
Edit: Vad var frågan nu igen?
Du glömde ironi smily, kolla i RR forumet hur många gatåkare som råkar posta fel ibland, dom väljer visa nya inlägg, tittar snabbt på senaste inlägg och postar sedan gatrelaterade inlägg i RR delen.Victor skrev:Jag postar nästan alltid helt random. Jag menar, orka läsa allting. Det står ju sällan nånting man vill veta/läsa.
Ja det är ändå inte det värsta, när man frågar i RR delen hur många banvurpor dom gjort så svarar kalle ball gatåkare att han tjörde in i en lyckt stållpe med sin ärretta, men hans farsa står för förrsäckringen och en ny hojj är redan bästställdMcB skrev:Aha, nu förstår jag frågan.
ja tror at rozzi vinner motto gp i år hans yamha e betre en ala d annras håjjar!!!1
Vaknat på fel sida i år?Victor skrev:Preckist. Jävla pack är vad de är. Kan man inte få ha sin klubb för inbördes beundran ifråd :mad
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|