Mary skrev:Finns det nånstans jag kan sätta min Weimaraner?
Speed Lady skrev:hej jag har en liten CHUHUAHUA och skulle vilja ha tag på en tankväska som är gjord för hundtransport.
Vet att det ska finnas att köpa men vart???
Kan ngn hjälpa så att han kan få följa med
MBGIRL skrev:Undrar just hur mycket en sån där tankväska skyddar din lilla hund om du
råkar trilla med hojen?
Tycker det är rent idiotiskt att ha en hund med på motorcykeln och att ens
tänka tanken...
Och ja jag har en egen hund och har inte tänk tanken ens...
är för rädd om han för att våga riskera hans liv på det sättet.
Du kan köra jättebra men det finns så många andra ute i trafiken som inte gör det.
yates skrev:Bild tagen på Lelleträffen -03...Modifierad tankväska.
MBGIRL skrev:Undrar just hur mycket en sån där tankväska skyddar din lilla hund om du
råkar trilla med hojen?
Tycker det är rent idiotiskt att ha en hund med på motorcykeln och att ens
tänka tanken...
Och ja jag har en egen hund och har inte tänk tanken ens...
är för rädd om han för att våga riskera hans liv på det sättet.
Du kan köra jättebra men det finns så många andra ute i trafiken som inte gör det.
Speed Lady skrev:Det är just därför jag vill ha en spec. väska.Det ska finnas en tankväska på svenska marknaden som är som är som en bu
Blip skrev:Du kör inte med passagerare heller kanske? Eller du kör kanske överhuvudtaget inte? En hund har inte större värde än din mänskliga passagerare som du ju utsätter för en risk genom att ta med på en tur.
Mcbrud skrev:Du har inte tänkt på att vinddrag kan orsaka inflamationer som kan leda till att hunden blir blind?? Det är en av de vanligaste orsakerna till att hundägare uppsöker veterinär nu på sommaren... Eller som någon annan sagt, vad händer om du ramlar?? Visst hade det sett komiskt ut med en vovve som sticker upp huvudet ur tankväskan, men JAG hade då aldrig tagit med mig min vovve ut med hojen. Vad gör du om något händer?? Hur dum känner du dig inte då?
Speed Lady skrev:Vet du vart man kan få tag på denna tankväska till hund?
Tack på förhand
t-rex skrev:Fakk! Mary=fantomen. "Det är ingen hund, det är en varg!"
förlåt jag är trött, men lite roligt var detBakhjul skrev:Ärligt....en Chuhuahua.....hur fan ser en sån ut? menar du inte Chihuahua
Mcbrud skrev:Du har inte tänkt på att vinddrag kan orsaka inflamationer som kan leda till att hunden blir blind?? Det är en av de vanligaste orsakerna till att hundägare uppsöker veterinär nu på sommaren... Eller som någon annan sagt, vad händer om du ramlar?? Visst hade det sett komiskt ut med en vovve som sticker upp huvudet ur tankväskan, men JAG hade då aldrig tagit med mig min vovve ut med hojen. Vad gör du om något händer?? Hur dum känner du dig inte då?
Bakhjul skrev:Ärligt....en Chuhuahua.....hur fan ser en sån ut? menar du inte Chihuahua
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|