Hur transportera extra hjälm?

JPT

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Mar 2011
Hoj
Par stycken Ktm:er
Du kanske har värdelösa skjutshojar?

Jag tycker det kan vara trevligt att åka runt lite, men det gäller ju då att man har en hoj man kan skjutsa på
Alla hojar enl mig är värdelösa att skjutsa på... Senaste landsvägs hojen är passagerar pinnarna bortmonterade..

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Även vikt besparing..
Nu har jag ju inga siffror på det, men inte ens min otrimmade moped var så klen att skjutspinnarna påverkade.

Att KTM är värdelösa att skjutsa på är jag beredd att köpa rakt av, men att dom är så klena att dom inte orkar med skjutspinnar har jag aldrig hört förut.
Det måste ju innebära att det är helt omöjligt att ha packning på dom, eller ens att köpa en liter mjölk på väg hem från jobbet om man kör KTM?

Är det stor skillnad på farten om man är bajsnödig jämfört om man har nyskitit också?

Satan så på marginalen det måste vara.

JPT

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Mar 2011
Hoj
Par stycken Ktm:er
Nu har jag ju inga siffror på det, men inte ens min otrimmade moped var så klen att skjutspinnarna påverkade.

Att KTM är värdelösa att skjutsa på är jag beredd att köpa rakt av, men att dom är så klena att dom inte orkar med skjutspinnar har jag aldrig hört förut.
Det måste ju innebära att det är helt omöjligt att ha packning på dom, eller ens att köpa en liter mjölk på väg hem från jobbet om man kör KTM?

Är det stor skillnad på farten om man är bajsnödig jämfört om man har nyskitit också?

Satan så på marginalen det måste vara.
Jag vet inte, eller inte intresserad av att skjutsa då... Klena kan man inte säga att dom är då, tvärt om ju... Packning är jag ändå inte intresserad av, därav även motera av orginal fästena för packväskor å toppbox å annat onödigt.. Sen så jobbar jag inte å ska de handlas mjölk så finns de bil till de ändamålet..
Hojarna är endast för nöjeskörning inge bruksföremål, de finns bilar till de..

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning