Hur stora problem är det med allting? Går det installera "gratis" eller har dom fixat nånting så det är omöjligt? Lätt få drivare till allting? Är det smidigt och funkar spel och sånt till det?
Behöver en ominstallation snart och jag funderar på att byta till vista iallafall för att testa det och märka att xp var bättre ändå.
Jag tycker mitt funkar jättebra! Extremt lätt att cracka det så man får det helt gratis! Jag kör på "test-versionen" nu, installerade det helt som vanlig men valde att inte registrera med cd-key. Då har man den fulla versionen i 30 dagar sen måste man registrera. Men det finns en mycket bra guide på nätet så man får den timern att stanna. Så jag har 30 dagar kvar hela tiden.
Ingen skillnad på detta och om man har registrerat.
Ang. drivrutiner finns det drivisar till det mesta nu. Jag har hittat till all min hårdvra. Det enda problemet är att programet som jag använder för att överföra filer mellan mobilen (Nokia) och datan inte funkar till vista än. Men det släpps väl snart en version till vista förmodar jag.
Jag upplevde att min dator blev lite lite segare. Men sen är min knapast dator "bra" i dagsläget. 2 GHz och 768 Mb RAM. Microsoft rekomenderar 1024 Mb minne men det funkar bra med 768 (om man inte är jättekräsen).
Om du ändå ska installera om windows tycker jag du ska instalera vista och om du inte är nöjd är det ju bara att byta till xp igen!