Hur var 2007?

Solid snake

Guest
Sämst hittills.

3 polare avlidna ute på vägarna, mamma fick cancer, en arbetskamrat åkte in i kurran för mord, osv osv...

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Året 2007,, det året jag förhoppningsvis har lärt mig att det inte går att lita på brudar öht. Falska lögnaktiga varelser är det, minst 95% av dem i alla fall.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Året 2007,, det året jag förhoppningsvis har lärt mig att det inte går att lita på brudar öht. Falska lögnaktiga varelser är det, minst 95% av dem i alla fall.

Då börjar ditt liv i dag! fom nu kan du tackla dagen som den skall tacklas hädanhefter.:tummenupp

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mellan två hojjar just nu
Har brutit ett destruktivt levnadsmönster.
Har gett upp ett sökande för ett bra tag framöver.
Har inte varit toknere i depression och nästan tagit livet av mig i år.
Har knappt åkt en meter med mc:n p.g.a. massa orsaker.
Har köpt massa nya elektronikprylar.
Har varit på en mer musikfestival än förra året och en mindre än året innan.
Har förlorat en del vänner och vunnit en del nya.
Har bytt stad, liv, umgänge och intressen.
Har skaffat eget internet för första gången i egna lägenheten!

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Då börjar ditt liv i dag! fom nu kan du tackla dagen som den skall tacklas hädanhefter.:tummenupp

Om du med tackla menar de tre F:en,, "Find, F**k, Forget" så är det defintivt det som gäller hädanefter, känslomässigt dravel är slut på.

(Nej, jag är inte bitter)

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Ibland var det jättebra, ibland sög det riktigt hårt!

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
För att va lite seriös så har detta året varit de värsta...varit djupt deprimerad hela året eftersom tjejen lämmat mig. Mitt nyårslöfte är att se framåt, inte bakåt. 2008 blir bättre, kan inte bli sämre. Flyttar till sydney 13e jan. Fallskärmshop bokat den 15e..jag tror 2008 kommer bli grymt, och förhoppningsvis lär jag mig att leva utan henne. Ha ett bra år alla

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jo, men inte detta året. Dödsfall å grejjer..

Trist. De flesta verkar vara över ens om att 07 var bajs.

Ungefär DÄR blev Jag för full för att fortsättaskriva här med bibehållen respekt...

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
Sämst Hittills!!!

2007 var överskattat!

Hur fan kan 2007 vara överskattat om man inte uppskattar det alls? :va

Jävla pausår är vad det har varit! Har korkat nog arbetat bort den senare halvan. :huvet
Vunnit o torskat kompisar, hittat o blivit av med tjej, fått ett års "livserfarenhet" mot att man blivit ett jävla år äldre= gått tamigfan jämt upp! :mad:
Skitår inte värt namnet!
Hoj har man inte kört mkt av iom att man skrotade skiten innan grusen hade försvunnit från vägarna, iof nästan bäst det annars hade jag nog inte suttit här o klagat nu(utan vilat i frid).. men trist ändå o va utan hoj!

O ni som "rider elefanter": GE FAN! ni sänder ut fel budskap till fetton världen runt! :mad:

Är däremot optimistisk inför 2008! kommer bli tokprima! :tummenupp

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
var inte så jevvla glad! En annan sitter ensam i sin mörka kvart och skakar och det enda som händer är att tånaglarna växer med oförändrad styrka och kräm! Allt annat suger! 4+ och regn och solen har man inte sett sen... Jag när såg någen en sol sist? Finns den kvar ens? Kan detta vara Ragnarök?

johodå, glad som en lärka på steroider!:yoparty
jamenvafan, det är lov! (iallafall för mig, ni trötta gamla surgubbar minns väl knappt vad lov är för nåt:hihi ) dra ut och hitta på nåt! sup skallen av dig och ragga upp nån kåt fjortisbrud vars enda pojkvänskrav är att han ska ha bil/mc och kunna tjöpa ut åt henne! om du nu är så dum att du sitter inne och roas av dina egna tånaglar så gör åtminstone nåt bra av det och odla världens längsta tånaglar! nu, idag 2007, kan man ju till och med bli rik på sånt! (man blir förbannad:mad: ) och solen... jadu, här har du en! så, ut nu och gör nåt bra av ditt liv, slyngel!:mad:

Bifogat

• solutesolinne....jpg
    solutesolinne....jpg
    18.3 KB · Visningar: 31

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Teo har redan förbrukat alla cheyer inom räckhåll som inte har högre krav än så :fakta

aha... isåfall är det bara att bjuda en massa chicks på drinkar och se till att tjejerna med högre krav dricker tills han blir snygg:fakta på så sätt öppnas helt nya jaktmarker:tummenupp

Deztallica

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2004
Hoj
KTM 660 SMC -04, Honda CRF250R -08
Tror detta har varit det sämsta året hittills.
Och jag måste säga att 2008 kommer bli bättre :tummenupp Kan knappt bli sämre än i år, så. Hopp är allt. Synd att allt mitt hopp är slut snart dock.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA