Hur var ditt 2011?

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj
Kanonår, gift mig med Sveriges vackraste kvinna samt fått världshistoriens mest perfekte son. Tyvärr blev det inte mycke hojåka, får försöka ta igen det 2012.

Ponrus_J

Din räddare i nöden
Gick med
12 May 2006
Hoj
Honda
Det värsta hittills.
Två kompisar dog. Hunden blev överkörd av tåget och nu har både bil och skoter rasat. Räknar med 30000:- innan man är back on track.

Inte många timmar kvar nu men något mer kommer säkert hinna hända! ;)
2012 kan bara bli bättre! :)

Last edited:

Stampep

but why?
Gick med
28 Feb 2009
Hoj
XRV750
Svår fråga faktiskt, har varit ett konstigt år med mycket nytt, tjänstledigt och jobbat utomlands 6v.
Kommer tillbaka till vanliga jobbet och får ett nytt jobb inom företaget.
tyvärr för lite hojåka, men det som blivit har varit kanon!
Sista månaderna har varit väldigt upp och ner, men sista dagarna har fått upp hoppet för ett kanonbra 2012!

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Ett jobbigt år som inleddes med sjukdom och ett ständigt förvärrande tills min älsking sedan 15år tillbaka tillslut gick bort den 20 Juli. Begravning mm.
Jobbmässigt helt kanon med tanke på rådande omständigheter. Har haft jobbet som min livlina så jag har presterat riktigt bra. Ser fram emot bonusen och i lönekuvertet nästa år ser det ljust ut. Vem som nu blir glad utav det...

2012 kan bara bli bättre. Hoppas finna någon och få börja dela livet med samt få äran att uppleva den känslan igen. Få känna på lycka igen efter ett par års frånvaro.

Last edited:

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
* Bytt bil
* Köpt kåk
* Gift mig
* Fått en son

Nu är det bara miljonvinsten kvar...

Klabbe85

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
YZF R1-03, Speed Triple - 98 * SÅLD, GSX-R 750-96 * SÅLD, YZF750R-93 * SÅLD
2011 har på det privata planet varit det värsta året i mitt liv med två dödsfall i familjen. :(

Det enda postiva med året har varit att jag har fått ett riktigt bra jobb som jag trivs mycket bra med.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Mitt 2011 var väl ganska okej, fick ordning på känslolivet, fick ett förhållande, blev singel, körde en jävla massa hoj, skällde ut den sedvanliga högen chefer på jobbet, fick löneförhöjning, ha hojen på väg upp till stockholm, gick på sporthojsfest, jobbade en närmast obscen mängd övertid, bestämde mig för att ge fan i alla gamla polare som aldrig orkar hälsa på och börja träffa lite nytt folk istället. Inte för att det kommer nån o hälsar på ändå, men jag slipper iaf irritera mig på att jag alltid är den som hälsar på. ;) Det är ju nytt folk!
Och har lyckats lägga ihop hälften av pengarna till hojen jag ska köpa som födelsedagspresent till mig själv i mars, och började spara i november. :D Weehaa!

Ser fram emot ett 2012 som förhoppningsvis innehåller ett jobbyte, ett mer varaktigt förhållande och en sjujävla massa hojåkande.

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Grymt hojår med några personliga mål avbockade och massor med tid på mc.

Har även tagit tag i en gammal, och viktig del av mitt liv - snowboarden, har varit nedlagt mer eller mindre i nära 10 år, men nu jäklar! :D

Resten är bara transport...

Jag inleder 2012 med en grym dag på brädan. Gott Nytt på er!

Noyah

posör!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
KTM 790 AdvR
Nytt jobb, ny hoj, ny bostad, ny bäbis...
Ett av mina svåraste år på länge men samtidigt ett av dom häftigaste.

Hoppas på ett lugnare 2012!!!

Sent from my HTC

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Jobbmässigt ganska turbulent med stora förändringar och en del förtjänt men ännu mer oförtjänt kritik. Inte kul. Närmaste chefen slutade och lämnade oss i limbo under rekryteringen av en ny och viss underbemanning gjorde att vi fick slita så på den fronten ser jag fram emot 2012!

Privat började året med en resa till Vemdalsfjällen där en magsjuka gick runt mellan alla åtta i stugan :zpy

Farsan ville ut och prova Airbus A380 (dubbeldäckaren) och frågade om jag ville ha nåt från New York. Givetvis - en GoPro! - eftersom planeringen av Alpernaresan var i full gång :tummenupp

Därefter hade vi en fantastisk dag med endurodubbade CR250 och 500. Vinterns höjdpunkt för min del. FILM

Alperna ja. Vilken fantastisk resa. En vecka, fem sporthojar och några av världens finaste vägar, bl.a Top Gears Greatest Driving Road - Stelvio-Davos. Hela berättelsen med bilder och filmer finns HÄR
Kom hem till Sverige lagom till midsommarfirandet där jag passade på att fria till min tjej på klassiskt manér

I övrigt en hel del spännande små äventyr och nu är också bygget av en CR500AF (alu-frame) igång :) Också nåt jag ser fram emot att bli klar med/tokköra.
Dottern har precis fyllt två år och älskar motorcyklar, öl och rock'n'roll. Pappa upp i dagen! :) *stolt!!*

Gott Nytt WheelieÅr kära hojbröder och systrar. Håll minst ett hjul i backen under 2012!
:cpparty :tummenupp

Bifogat

• wheee1hd.jpg
    wheee1hd.jpg
    49.3 KB · Visningar: 45
  • GaviaGood.jpg
    GaviaGood.jpg
    230.4 KB · Visningar: 58
  • CRFram.jpg
    CRFram.jpg
    85.2 KB · Visningar: 50
Last edited: