Hur vill du dö?

Sad Glad

Kolestrolet som täpper till dina artärer
Gick med
1 Feb 2005
Ort
Lund
Hoj
Ducati Multistrada 1000DS, Bimota DB2
heinz_p skrev:
Ang att hoppa framför ett tåg. Tydligen har någon i södra Sverige hoppat framför Kustpilen (alla som sett ett sådant tåg vet att dom har stora gummiringar i ändarna) i hopp om att ta sitt liv.
När han hoppade ut framför tåget så studsade han tillbaka lika snabbt och landade brevid rälsen. Tydligen bildar dessa gummiringar en "luftbubbla" framför tåget.
Sanning eller myt, jag vet inte.


"Varför begå självmord när du ändå inte kan se folks reaktioner efteråt" - Magnus Uggla

Något för Mythbusters? :)
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
Jag vil helst bli plågad till döds,då känns det nog skönast.Tortyr är min grej.
 

GreenLime

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Nynäshamn
Hoj
KTM Adventure 640
twinner skrev:
Jag vil helst bli plågad till döds,då känns det nog skönast.Tortyr är min grej.

Jaså du är sån... Vill du ha lite smisk? :whip :hihi

Nej jag är faktiskt upptagen nu :kär . Har en väldigt trevlig flickvän men du kan få några telefon nummer...
 

Bjoerck

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2005
Ort
Linköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -06, Ducati 1098 -07
Mina sista ord skall bli: "Jag vet vem som mördade Palme..."

Det mest makabra sättet att ta livet var väl den gubbe som hade fått "dödsdomen" av läkaren och efter provsvaren åkte hem för att lägga halsen mot motorsågen. Ingen vacker syn för den stackaren som hittade honom i trädgården. :3freak
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
mc-olyka med OMEDELBAR död så att man knappt uppfatat att man krashat.

att bli 90 år och inte kunna göra vad man vill skulle inte ja klara. Hade allvarliga problem med att ha en krossad fotknöl och inte kunna göra något annat än att vara hemma å ha tråkigt i 10 veckor..
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Coola Ola skrev:
Aldrig nånsin?

Jag vill dö innan jag blir gammal och ful. Gärna en typisk hjältedöd.

Typiskt rebellsnack. :hihi "Dö på barrikaderna" vilket snicksnack.

Själv funderar jag inte på det där helst, har nämligen en känsla av att jag blir den första i historien som inte kommer dö.
 

Sp3

Ny medlem
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Ljungby
Hoj
Speed Triple -01
twinner skrev:
Jag vil helst bli plågad till döds,då känns det nog skönast.Tortyr är min grej.
Snacka med Armin Meiwes, har du tur blir det dina egna organ till middag innan liemannen hämtar dig :tungan
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
H4 skrev:
Hur dör man mest smärfritt? Dricka gift?

Så pass kraftigt våld mot huvet eller kroppen att man avlider direkt - du märker inegnting, du känner ingenting och det blir bara svart.
Jag lovar dig.

När jag smällde i bilen så bara blev det svart för ögonen. Det sista jag såg var sidan på bilen och så vred jag på huvet för att inte mosa ansiktet och sen vaknade jag upp på asfalten och hörde hur blodet pumpade från pannan.
Det kändes faktiskt ingenting.
Märkte lite av när ambulanspersonalen satte på nackkragen och förde över mig på britsen, det var rätt jobbigt minns jag och tänkte att va fan sysslar de med liksom - men jag fick inte fram ett enda ord.
Kanske låg o svävade lite mellan liv&död, men det kändes aldrig nånting faktsikt.

Så ska du dö o inte vill känna av det så bara rätt in i en vägg med dig eller försök fronta X2000 :huvet
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
H4 skrev:
Hur dör man mest smärfritt? Dricka gift?

Täta alla dörrar med silvertejp, lägg dig i soffan och så öppnar du heliumtuben som du köpt. Det ska tydligen vara det mest smärtfria sättet att dö på. Du kvävs utan att du märker det. Du somnar bara. Dagens tips (tm)
 

GreenLime

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Nynäshamn
Hoj
KTM Adventure 640
prulle skrev:
mc-olyka med OMEDELBAR död så att man knappt uppfatat att man krashat.

att bli 90 år och inte kunna göra vad man vill skulle inte ja klara. Hade allvarliga problem med att ha en krossad fotknöl och inte kunna göra något annat än att vara hemma å ha tråkigt i 10 veckor..


EXAKT! :tummenupp Så tänker jag med! Det finns inteligent (stavning) liv på den här internet sidan med! :tungan
 

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1098S -07
honkiie skrev:
Täta alla dörrar med silvertejp, lägg dig i soffan och så öppnar du heliumtuben som du köpt. Det ska tydligen vara det mest smärtfria sättet att dö på. Du kvävs utan att du märker det. Du somnar bara. Dagens tips (tm)

Starta bilen, stäng garaget så lär man dö av all kolmonoxid. Det lär väl funka lika smärtfritt skulle jag våga tro?
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top