nypan skrev:Jag tänkte bara höra om det är någon som vet om det har gjorts några ändringar på -06orna, eller är dom nästan identiska -05orna (förutom färgsättning)?
Varför går man tillbaka till 4,25"? Eller har jag fel att det vart 5" tidigare?Supermoto skrev:Förtydligande om Eriks inlägg ovan bara...
Det står att alla FS får 4.25" men det gäller endast FSe och inte FSc. Ingen stor skillnad kanske eftersom ingen köper FSc men rätt ska vara rätt.
Du har rätt! Det är 5" i alla fall på -05:an, vet ej hur det är på tidigare modeller. Varför dem bytt till mindre står det "for better fitting" och det borde väl vara därför...Olof Eriksson skrev:Varför går man tillbaka till 4,25"? Eller har jag fel att det vart 5" tidigare?
Jockwell skrev:Du har rätt! Det är 5" i alla fall på -05:an, vet ej hur det är på tidigare modeller.
Supermoto skrev:Force-modellen hade svart 5" bakhjul.
Det officiella materialet som de presenterades i står det 5" i. Tyvärr var det en del som fick 4.25" lik förbankat men det löste sig i det fallet jag känner till som påtalade det. I "additional parts -04" som innehåller de speciella Force-delarna står det tyvärr 4.25".kiko skrev:Vill minnas att det stod 4.25" i någe info-matriel jag fått om den modellen vilket bara gör det hela så där charmigt som bara italienarna brukar lyckas med annars
Kan vara mitt 30+ minne som sviker mig oxå ... det händer ju oftare å oftare nu för tiden.
Annars måste man ju bara älska tyskarna som bekymrar sig om hur ljuddämparen ser ut på insidan på sina räcers, det e rätt prioriteringar det
Roger_SWE skrev:Om man ska ha ett 160 Michelin Supermoto däck, så är det väll 5" som gäller
"Number plate: New part, racing number plate with new design, additional to standard part"
Hur ser den ut? Är den smalare, mindre, mera KTM lik? Finns den i gul?
Faan vad den är läcker!!!!Supermoto skrev:
Det är alltså "bakre nummerplåtshållaren" som avses, med lyse och allt. Inte främre nummerplattan som jag gissar att du trodde.
Supermoto skrev:
Det är alltså "bakre nummerplåtshållaren" som avses, med lyse och allt. Inte främre nummerplattan som jag gissar att du trodde.
Basse skrev:Är det samma ram/bakstänka på 04-06? I så fall skulle det ju vara smutt att kunna köpa en 06 nummerplåtshållare med lysen mm och sätta på en 04 tex. Vet att en del har sågat till hållare från EXC men det verkar lite för bökigt för mig.
bakskärmen från 06 är bra mycket snyggare och passar klockrent på 04 jag bytte nyligen just den detaljen på min 04 jag har en 650 vet inte om det är skillnad på de andra modellerna men det tror jag inte. det kostar inte så mycket heller skärm komplett med ljus och kabel ca 250 spänn billigare än universal nästan. kan rekommendera marinfritid i laxå störst i sverige på husa,prata med micke eller joel.Basse skrev:Är det samma ram/bakstänka på 04-06? I så fall skulle det ju vara smutt att kunna köpa en 06 nummerplåtshållare med lysen mm och sätta på en 04 tex. Vet att en del har sågat till hållare från EXC men det verkar lite för bökigt för mig.
Basse skrev:Är det samma ram/bakstänka på 04-06? I så fall skulle det ju vara smutt att kunna köpa en 06 nummerplåtshållare med lysen mm och sätta på en 04 tex. Vet att en del har sågat till hållare från EXC men det verkar lite för bökigt för mig.
Eller så gör du tvärtom och skaffar gul framskärm+lykta. Gärna med lite blå dekaler på.Spidermoto skrev:När jag köper min -06:a så får det nog bli en ny bakskärm. tror 05.ans skulle
passa bättre färgmässigt. Blir för mycket gult.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|