En sån där vilding.Shitbreak skrev:Mitt odjur!!
Thundercat skrev:Vad gör en katt för nytta då? Du fattar väl vad jag menar...
Nja, en katt är rättare sagt ett mycket mer osocialt djur i jämförelse med exempelvis en hund. Kattmänniskor brukar hänvisa till hundars flockbeteenden för att påvisa hur "dumma" de är. Men precis som delfiner, primater och andra gruppdjur så är hundar tvärtemot ganska intelligentaLokke skrev:Katter e smarta djur, dom tar inte order från underlägsna varelser som människor....
Lokke skrev:Katter e smarta djur, dom tar inte order från underlägsna varelser som människor....
bebbe skrev:Katter är korkade 90% av dom katterna jag har träffat har tex inte begripit att man vill erbjuda dom mutor (katt godis eller liknande) för att dom i gengäld skall utföra vissa handlingar. Fan vissa är tom så dumma att dom kan stå och stirra på godisbiten och dräggla fast när man säger att dom skall komma så bara dom står där med tom blick och fattar ingenting :kocko Om en hund beter sig på det viset så är den ju definetivt korkad. Vad är det som får vissa att tro att när katter gör det är dom intelligenta
intrepid skrev:ja förstår inte vad som är problemet ang. denna minkfarm! man föder upp och avlivar massvis av olika djur för minst lika många användningsområden...den endaskillnaden mellan kossa och mink är att vi äter kossan och att vi klär oss i minken!
händer så mycket otrevligt här i världen så om vi skulle sitta o bry oss eller rättare sagt involvera oss i allt ont som händer på jorden så skulle det fan vara det enda man hade tid med om dagaran...varför hålla på o tjata om denna jävla minkfarm? den finns där och inget som någon här skriver eller gör kommer antagligen att ändra på detta! det enda ni kan göra är väl att inte stödja detta, genom att t.ex. köpa fuskpäls(om ni nu vill ha en överhuvudtaget), inte köpa ägg eller produkter som innehåller ägg från hönor som hålls i fångenskap och inte heller köpa kött från djur som hålls i fångenskap...
tolka nu inte detta som att jag tycker att det är bra att det finns minkfarmer eller kycklingfarmer eller allt vad det nu är! men det är så det är!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|