En härlig film om Norden 901 på Sverigeäventyr med Dakar föraren Lyndon Poskitt bakom styret, Husqvarnafilmen överraskade mig positivt och framkallade rysningar av stolthet över vår fina MC-historik och vårt vackra land.
Riktigt trevlig film, och visst blir man lite stolt.En härlig film om Norden 901 på Sverigeäventyr med Dakar föraren Lyndon Poskitt bakom styret, Husqvarnafilmen överraskade mig positivt och framkallade rysningar av stolthet över vår fina MC-historik och vårt vackra land.
Trevligt att det fick vara positiv ton i tråden i åtminstone 4 inlägg.Hade Husqvarna varit svenskt hela tiden så hade utbudet varit kanske lite anurlunda...
En gång i tiden va Husqvarna någe man kan vara stolt över, men inte idag.. Dom försöker sälja på gamla meriter
Vadå, är inte det positivt att jag tycker att den är som MotoGeon videos?Trevligt att det fick vara positiv ton i tråden i åtminstone 4 inlägg.
Mja, fast nu för tiden är väl rätt uttal av Husqvarna något tysk-italienskt. Österrikiska ägare, fransk-italienskadesigners etc. Finns inget svenskt kvar längre förutom möjligen loggan.Skönt med den svenska rösten i slutet som extremt tydligt uttalade "Husqvarna Motorcycles" på lite svengelsk brytning! Det SKA väl gå att få britter och amerikaner att säga rätt istället för Husskyvarna.
Nu var det ju inte ditt inlägg jag citerade och det var ju dessutom inlägg nr 4, så det innefattas av de (enligt mig) inledande fyra positiva inläggen.Vadå, är inte det positivt att jag tycker att den är som MotoGeon videos?
Hans videos är ju bra, men han är för mycket hipster och det var ju inte denna.
Skulle de vara negativt?
Jag vet, försökte mig bara göra mig lite rolig.Nu var det ju inte ditt inlägg jag citerade och det var ju dessutom inlägg nr 4, så det innefattas av de (enligt mig) inledande fyra positiva inläggen.
Jo precis det var ju så det var tänkt… ?Suck. Jag hade ju tänkt låta bli att byta hoj en säsong till...
Det är väl i grunden en beprövad KTM så.. Känns som att man kan lura sig själv med det och drömma ett tag till.Första årsmodellen vill du väl ändå inte ha?
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |