Rasorblade
Ny medlem
Inga personliga påhopp så nära jul..... då blir det inga julklappar.....
Jag har shoppat.
Har inte kunnat släppa den sedan jag provkörde den i bromölla 2012 (se filmen tidigare i tråden). Då blev det dock en beggad 990SM på grund av kostnaden som då var 119kkr. Jag har vart helnöjd med min SM men den var något mjuk på bana även med så styva dämpare som möjligt. Gick riktigt fint om än något törstigt på 600mil touring i sommras.
Men nu stod de i rätt kurs för en -13 med abs så jag kunde inte hålla mig!
Blir bara fränare för varje gång jag ser den! Har dock inte kört den en meter än
Bor i Huskvarna så jag handlade typ "närproducerat".. kan ju försöka lura i miljöpartisterna det iaf
Edit: Är det någon som har en eller känner någon som har orginalpackväskorna? Jag skulle vilja ha några bilder på hur infästningen till väskorna ser ut.
Trevligt! vore ju dessutom bra om man inte behövde serva den var 10:e timme....
18" / 21" på den så kan den kanske ge KTM Adv 990 en match också!
Ge mig detta och det är tjöp som gäller
Ja det får väl bli en sånhär när man lyckats kränga iväg packväskor till 990:in
http://www.youtube.com/watch?v=jRnhx08OhtA
Tung jävla båge!
Ja det skiljer väl ca 34,5pannor på våra
Ja det får väl bli en sånhär när man lyckats kränga iväg packväskor till 990:in
http://www.youtube.com/watch?v=jRnhx08OhtA
Jag har shoppat.
Har inte kunnat släppa den sedan jag provkörde den i bromölla 2012 (se filmen tidigare i tråden). Då blev det dock en beggad 990SM på grund av kostnaden som då var 119kkr. Jag har vart helnöjd med min SM men den var något mjuk på bana även med så styva dämpare som möjligt. Gick riktigt fint om än något törstigt på 600mil touring i sommras.
Men nu stod de i rätt kurs för en -13 med abs så jag kunde inte hålla mig!
Blir bara fränare för varje gång jag ser den! Har dock inte kört den en meter än
Bor i Huskvarna så jag handlade typ "närproducerat".. kan ju försöka lura i miljöpartisterna det iaf
Edit: Är det någon som har en eller känner någon som har orginalpackväskorna? Jag skulle vilja ha några bilder på hur infästningen till väskorna ser ut.
Köpte du din hos handlare? Billigaste på blocket nu ligger på 85 Jag måste ha en!
Jag handlade hos handlare. 2013 har legat som lägst på 85. 2012 med bättre bromsok fram men utan abs har jag för mig jag såg för 70 i slutet av förra året. Den vanliga 900 har legat 10 under.
Är det du som är NudaR? Hur har du tid att köra så mycket??Hej era tomtar!
Superkul hoj! Jag har världsrekordet på köra längst sträcka med Nudan, på kortast tid, en svensk måste ha det rekordet såklart när det är en Husqvarna
(lånat konto från polarn)
PS. Ni kör som kärringar!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS