ser ju ut som om den tappat halva kylarvingarna ju :s
Va? Vad är det han sagt som är fel?Och det bara bestämmer du?
Du vet ta en 4taktare knappast når över den lagliga nivån här i landet, och det är ju ok för de som inte heller vill bryta mot lagar.
Personligen har jag ju sett hur den här lagen tog död på våra 125 åkare, försäljningen av de 125or gick från tat vara noterat på 10 i topp till att inte ens vara intressanta efter de nya bestämmelserna.
Men så åker du ju tuffa 450 KTM med SM kit med och vet allt som är värt att veta.
Tuffa killar vet sånt då de ju åker hoj för att de är stentuffa.
Jag kan förstå de som vil bryta mot lagen i de områden där det kan funka.
Men förstås nu har ju killen med koll sagt sitt så vi får väl stoppa därvid, och fan han kan stava med .
Öhhhh!?Och det bara bestämmer du?
Du vet ta en 4taktare knappast når över den lagliga nivån här i landet, och det är ju ok för de som inte heller vill bryta mot lagar.
Personligen har jag ju sett hur den här lagen tog död på våra 125 åkare, försäljningen av de 125or gick från tat vara noterat på 10 i topp till att inte ens vara intressanta efter de nya bestämmelserna.
Men så åker du ju tuffa 450 KTM med SM kit med och vet allt som är värt att veta.
Tuffa killar vet sånt då de ju åker hoj för att de är stentuffa.
Jag kan förstå de som vil bryta mot lagen i de områden där det kan funka.
Men förstås nu har ju killen med koll sagt sitt så vi får väl stoppa därvid, och fan han kan stava med .
Och det bara bestämmer du?
Du vet ta en 4taktare knappast når över den lagliga nivån här i landet, och det är ju ok för de som inte heller vill bryta mot lagar.
Personligen har jag ju sett hur den här lagen tog död på våra 125 åkare, försäljningen av de 125or gick från tat vara noterat på 10 i topp till att inte ens vara intressanta efter de nya bestämmelserna.
Men så åker du ju tuffa 450 KTM med SM kit med och vet allt som är värt att veta.
Tuffa killar vet sånt då de ju åker hoj för att de är stentuffa.
Jag kan förstå de som vil bryta mot lagen i de områden där det kan funka.
Men förstås nu har ju killen med koll sagt sitt så vi får väl stoppa därvid, och fan han kan stava med .
kan du för en gång skull försöka knåpa ihop ett inlägg som man kan förstå som förklaring till ditt omotiverade påhopp?
Hur tror DU att framtiden kommer se ut? du som sett så mycket? mitt påstående har ingenting med min personliga åsikt att göra, bara så du vet.
Om du hade läst på lite så hade du vetat att till en SMR behöver man inte köpa till något "sm-kit" den är byggd sådan. och ja, jag vet en del. förmodligen mer än dig i alla fall efter ett antal byggen och 2 år med racecyklar varav en enbart på bana INKL tävlingar....
måste ställa en personlig fråga oxå. hur är det att åka runt på ett "skitliv"? måste vara jävligt fräckt. och framförallt jävligt outlaw! eller?
och din hobby är bannad. det låter och lite småfräckt om du frågar lille mopedfuckot t4pp3r.
hur gammal är du? med din erfarenhet du pratar om måste du vara minst 30? du verkar vara max 14.
Jag kan säga såhär, mitt påstående i lundgrens tråd var framförallt baserat på hur du betett dig i den här tråden, men ändå taget lite ur luften. men nu fick du mig att inse att vartenda ord jag skrev var 100% sant.
tack och hej och skit dig själv i näven och applådera.
125 åkarna har försvunnit redan genom de nya reglerna sen 90-talet, så är det bara.
Men nu har nu nån som kan berätta för er hur det fungerar, det är riktigt bra.
Idag går inte att jämföra med hur det ar ijjna de tyska 11kw reglerna kom in, sen dess har det sjunkit enormt med folk som är intresserade och det förstår jag med.
125an är död mer eller mindre, varför tror ni så lite har hänt egentligen?
De som inte vill passa in i 11kw gänget för tat det funkar tat fuska ska ju inte svälja de här 4taktarna, de är inte samma sak som 2taktarna vad än vissa coola killar skriver.
Det är det enda jag har att säga, det är helt fel att bara komm in och mena tat det är samma sak rakt av.
Jag gissar att snubben med KTM 450ian är en riktigt barnunge själv egentligen och nu inte vill att nån ska få nåt roligare än vad han hade när han var 16.
Jo serru 4takt motor är ingen skillnad alls, så är det bara.
125 åkarna har försvunnit redan genom de nya reglerna sen 90-talet, så är det bara.
Men nu har nu nån som kan berätta för er hur det fungerar, det är riktigt bra.
Idag går inte att jämföra med hur det var inan de tyska 11kw reglerna kom in, sen dess har det sjunkit enormt med folk som är intresserade och det förstår jag med.
125an är död mer eller mindre, varför tror ni så lite har hänt egentligen?
De som inte vill passa in i 11kw gänget för att det funkar att fuska ska ju inte svälja de här 4taktarna, de är inte samma sak som 2taktarna vad än vissa coola killar skriver.
Det är det enda jag har att säga, det är helt fel att bara komm in och mena tat det är samma sak rakt av.
Jag gissar att snubben med KTM 450ian är en ungdom själv egentligen och nu inte vill att nån ska få nåt roligare än vad han hade när han var 16.
Jo serru 4takt motor är ingen skillnad alls, så är det bara.
Självklart du är kung, du har allt rät för dig, ingen är tuffare heller, du kan slåss och vara cool utan vidare.
Tävlingsklasser och vad du vet osv, det är coolt, nu är du på toppen här, elitförare som diskuterar här på forumet.
Alla andra är nollor självklart och om de inte är det så tar du till nävarna eller hur?
För du är en jävla cool kille, en sån som kör hoj vetu.
Ghost Rider ringer snart.
Och i övrigt så är det helt ok för mig hur duktig du är osv, du är en överlägsen människa helt enkelt, jag är helt enkelt och mest bara dum och vet inget, så du har allt som fördel.
Dock, vad gör du här? du är inte intresserad av att förklara nånting, du bara musklar dig in och skriver nåt och skriver nån nåt du inte gillar ja då jävlar har du saker att ta till.
Du är säkert en skyjävla hojåkare på alla sätt, men i övrigt så verkar du bara gå in för intetsägande inlägg då du inte vet nåt egentligen och är så ung att du inte vet vad det inebar när 11kw regeln kom, DVS döden för 125an.
Du är tuffast så lugna ner dig.
Och jag kände mig hyfsat välkommen, förmodligen mitt fel bara, jag har inet mycket att säga i sporthojstrådarna, jag orkar inte mer där längre.
vad har det med mig och denhär tråden att göra?
du får det att låta som om jag är ett stort fan av 4takts125or.... det är jag definitivt inte, tvärtom. men när marknaden ser ut som den gör får man göra det bästa av situationen. vill man inte hålla på med 20 år gammal skit som jag gjorde så finns det faktiskt nya alternativ som är bättre än ingenting.
Och massa mer gnäll!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |