Figge_stunter
Figge
Tjenare!
Har kollat runt lite på motarder ett tag nu, men känner att jag inte har dom pengarna som dom "fina" kostar; tex Ktm 525 exc osv... Gillar Race stunket på motarder, men mindre tex ktm lc4 och liknande.
Hittade en möjlig motard som ligger i min prisklass, men undrar om den är något att ha?
Husqvarna Te 610 -00
http://www.blocket.se/vastmanland/Husqvarna_te_610_26349382.htm?ca=15&w=3
Vill gärna ha så mycket fakta som möjligt...
Mina frågor:
Får man köra denna på mellan kort?
Hur är den, är den slö, rapp osv... (ni förstår säkert )
Med eller utan passagerare?
Finns det några kända fel på just denna modell?
Är det rätt pris för denna, och ser den ok ut i skicket för det priset?
Har massor utav frågor som jag inte kommer på just nu, men ge mig så mycket information som möjligt
Har även kollat lite på:
Ktm 525 exc
Husaberg (kommer inte ihåg modellerna just nu)
Honda Crf 450 hm
Yamaha wr450f
och liknande... Vilka skulle ni rekomendera utav dessa? (utan att bara rösta på märket som ni har, utan välja den som är "bäst".)
Ni får ursäkta min stavning och mina osammanhängande meningar, men är nyvaken
Som det märks så är jag nybörjare på fordon över 50cc (moppe)
och ska eventuellt försöka ta mckort (begränsad) till våren/sommarn, så vill gärna ha lite info om bra och billiga körskolor i GÖTEBORG eller närliggande.
Hoppas att det är någon som ska kunna tyda mina frågor, och tillslut komma fram till ett svar/lösning
Ha det gött så länge /Figge
Har kollat runt lite på motarder ett tag nu, men känner att jag inte har dom pengarna som dom "fina" kostar; tex Ktm 525 exc osv... Gillar Race stunket på motarder, men mindre tex ktm lc4 och liknande.
Hittade en möjlig motard som ligger i min prisklass, men undrar om den är något att ha?
Husqvarna Te 610 -00
http://www.blocket.se/vastmanland/Husqvarna_te_610_26349382.htm?ca=15&w=3
Vill gärna ha så mycket fakta som möjligt...
Mina frågor:
Får man köra denna på mellan kort?
Hur är den, är den slö, rapp osv... (ni förstår säkert )
Med eller utan passagerare?
Finns det några kända fel på just denna modell?
Är det rätt pris för denna, och ser den ok ut i skicket för det priset?
Har massor utav frågor som jag inte kommer på just nu, men ge mig så mycket information som möjligt
Har även kollat lite på:
Ktm 525 exc
Husaberg (kommer inte ihåg modellerna just nu)
Honda Crf 450 hm
Yamaha wr450f
och liknande... Vilka skulle ni rekomendera utav dessa? (utan att bara rösta på märket som ni har, utan välja den som är "bäst".)
Ni får ursäkta min stavning och mina osammanhängande meningar, men är nyvaken
Som det märks så är jag nybörjare på fordon över 50cc (moppe)
och ska eventuellt försöka ta mckort (begränsad) till våren/sommarn, så vill gärna ha lite info om bra och billiga körskolor i GÖTEBORG eller närliggande.
Hoppas att det är någon som ska kunna tyda mina frågor, och tillslut komma fram till ett svar/lösning
Ha det gött så länge /Figge
Last edited: