perhu
Medlem
Vad väger den?
Hittade precis vikten: 157kg utan bränsle! View attachment 439895View attachment 439896
Ska du byta ut triplen?
Eller kan det bli en Guzzi istället för Kawan? Deras scrambler såg inte dum ut alls.
157 kilo?! Extremt lite? Eller kanske jag som är vant mig med tung maskin. Intressant hoj, var länge sen jag fått sånt köpsug. Lite fulsnygg sådär. Lär vara jämförbar med Duke 690 i köregenskaper?
Det är mer eller mindre en en Duke av senaste generationen med lite annan optik.
Vikten är ungefär vad 690 Duke legat på hela tiden.
Jag gillar stuket men satt inget bra på den när jag kika på den på mässan.
Jag pratade med en Husqvarna-representant på mässan. På min fråga vad den delar för delar med KTM Duke 690 så svarade han: "den delar inget med KTMen, allt är nytt och Husqvarna utvecklat" . Hmmm....
Jag pratade med en Husqvarna-representant på mässan. På min fråga vad den delar för delar med KTM Duke 690 så svarade han: "den delar inget med KTMen, allt är nytt och Husqvarna utvecklat" . Hmmm....
157 kilo?! Extremt lite? Eller kanske jag som är vant mig med tung maskin. Intressant hoj, var länge sen jag fått sånt köpsug. Lite fulsnygg sådär. Lär vara jämförbar med Duke 690 i köregenskaper?
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|