Husqvarna WR 125

Snowman89

Guest
funderar på att köpa en husqvarna WR 125 92, men vart kan man hitta reservdelar till den typ kolv och sånt?

passar en husqvarna CR 125 kolv i wr motorn? eller det kanske är samma, eller?

Saabmosare

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2005
Hoj
Snabb
Snowman89 skrev:
funderar på att köpa en husqvarna WR 125 92, men vart kan man hitta reservdelar till den typ kolv och sånt?

Har själv en WRk 125 -94, inga problem att hitta reservdelar, bara att betsälla från knåda sport i edsbyn, dom har nästan allt hemma och de som inte har tar dom fram antingen beg eller nytt.. För övrigt mycket skön hoj med go karaktär, Älskar motorn på min..

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
2785846 Ingen som vet nåt i närheten av gävle?
Hört talas om paket?

1722366 Har själv en WRk 125 -94, inga problem att hitta reservdelar, bara att betsälla från knåda sport i edsbyn, dom har nästan allt hemma och de som inte har tar dom fram antingen beg eller nytt.. För övrigt mycket skön hoj med go karaktär, Älskar motorn på min..
Eller hur, har själv en Wr 95:a och gillar den också :)

Hur tycker du motorn är gämfört med din Rs?

Last edited:

ZaraxZ

Medlem
Gick med
22 Jun 2006
Hoj
SXV 550 -06
1722361 funderar på att köpa en husqvarna WR 125 92, men vart kan man hitta reservdelar till den typ kolv och sånt?

Köp en Husqvarna WR! Satans drag i dom! Reservdelar är inget svårt, bara beställa från halvards eller knåda. Dom har allt.

En CR kolv funkar i WR motorn då det är samma motor (tror jag)

EDIT: MEN! Grattis åt tråd lyftet^^

Last edited:

rg Henke

rg Henke
Gick med
26 Dec 2005
Hoj
Drz 400 -05 Gpr trimmad
hej jag har en husqvarna 125 wr 00 o jag får lätt tag på delar men jag köper av en i trollhättan vet ej om han skickar delar men vill du ha nummer så kan jag fixa de mvh Henke

Saabmosare

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2005
Hoj
Snabb
Hört talas om paket?

Eller hur, har själv en Wr 95:a och gillar den också :)

Hur tycker du motorn är gämfört med din Rs?

Jag tcker de är ett jäkla klipp i wr:n uppskattar att den gör 120-130 Jag råkade bara testa ute på stora vägen Inte lika vass som aprilian med är absolut inte missnöjd, kolven har gått på tog för många timmar men den går lika bra fortfarande. :S Har dock ett problem, den pissar olja och en kåpa har pajat, därav felet, vet ingenstans man kan köpa kåpan som sitter vid kopplingsarmen? Den yttersta? Letat på alla ställen jag kan tänka mej, görs inga nya längre, inte allt för konstigt och ingen på blocket vill sälja några delar löst. :/
Har du något tips eller kanske en reservdelsmotor? :p

peppish

Ny medlem
Gick med
30 Nov 2009
Hoj
husqvarna 125 wr -99
köpte en husqvarna 125 wr -99 för kanske tre veckor sedan, och de är ngt som jag är riktigt nöjd över, går som f*n måste jag säga. att hitt reservdelar är inte några problem de heller.

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Husa FE450 och Honda VFR800
köpte en husqvarna 125 wr -99 för kanske tre veckor sedan, och de är ngt som jag är riktigt nöjd över, går som f*n måste jag säga. att hitt reservdelar är inte några problem de heller.

Välkommen till sporthoj! :tummenupp
Inte för att vara otrevlig men kolla på datumen på trådar du skriver i. Har du någon följdfråga eller något annat viktigt är det ju alltid okej att damma av en tråd.

ha de!

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Upp med bild då! Obligatoritskt! :fakta

Själv har jag en från 95.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...