Ouroboros
Ny medlem
På månadsmötet 2/8 så fick jag en förfrågan om det gick att få tag i våra hypersnygga klubbtröjor så jag tog kontakt med Umeå Reklam idag för att se om modellen eller liknande fanns kvar.
Det visade sig att modellen fortfarande finns och dessutom får vi samma priser som förra året, vilket var och detta är klippt från offerten jag fått.
Huvjackan inkl. tryck ligger på vid ett antal:
mellan 30-50 336:-
mellan 20-30 345:-
mellan 10-20 354:-
Namn i vitt på ärm lika tidigare order
med stora i trible.
100 :-
Jag kommer även att ta en offert på t-shirtar med samma tryck på ryggen för att få enhetliga kläder. Jag har sett ut en modell som jag tycker ser bra ut, återkommer till det senare. Mitt mål är att hamna på max 120:-/t-shirt.
Så här börjar en intresseanmälan för huvtröjorna. Kommer även försöka få med bitar av denna information i månadsutskicket till de som inte hänger här på sporthoj.
Intresseanmälan
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Det visade sig att modellen fortfarande finns och dessutom får vi samma priser som förra året, vilket var och detta är klippt från offerten jag fått.
Huvjackan inkl. tryck ligger på vid ett antal:
mellan 30-50 336:-
mellan 20-30 345:-
mellan 10-20 354:-
Namn i vitt på ärm lika tidigare order
med stora i trible.
100 :-
Jag kommer även att ta en offert på t-shirtar med samma tryck på ryggen för att få enhetliga kläder. Jag har sett ut en modell som jag tycker ser bra ut, återkommer till det senare. Mitt mål är att hamna på max 120:-/t-shirt.
Så här börjar en intresseanmälan för huvtröjorna. Kommer även försöka få med bitar av denna information i månadsutskicket till de som inte hänger här på sporthoj.
Intresseanmälan
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.