Huvudmunstycke i en NSf?...

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Solid snake skrev:
Fan e det inte kallt o sitta på skolan? :rolleyes:

Jag hade hellre suttit i skolan.
Dryga inlägg du. :rolleyes:
Faktiskt tycker jag inte att sånthär "spam" är tråkigt.. det muntrar upp stämningen men sen ska alltid nån moderator komma och ta bort det!.
skitsnack om andra mm kan dom ju ta bort men allmänt bara som gör sighten roligare behövs inte tas bort.. :7peta

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
philsson skrev:
Dryga inlägg du. :rolleyes:
Faktiskt tycker jag inte att sånthär "spam" är tråkigt.. det muntrar upp stämningen men sen ska alltid nån moderator komma och ta bort det!.
skitsnack om andra mm kan dom ju ta bort men allmänt bara som gör sighten roligare behövs inte tas bort.. :7peta

Jag tycker inte det är kul..trådarna utvecklas ju bara till er lilla fritidsgård. Gissa varför ot-forumet finns?

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Anton_Ljunghusen skrev:
Jag tycker inte det är kul..trådarna utvecklas ju bara till er lilla fritidsgård. Gissa varför ot-forumet finns?
Ibland tar ni bort inlägg så att man blir sur. helt onödigt.

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Är väl kanske fel tråd att ta det här i :rolleyes:
Men varför snacka ert "pözzsnack" i en tråd som handlar om munstycke till en hoj????

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Solid snake skrev:
Precis, jag vill veta vad folk skriver! :4skrika
Ibland är det faktiskt väldigt jobbigt.. man diskutterar nåt litet som faktiskt INTE sabbar tråden och så är svaret borta.. man ser att personen i fråga har svara men så ser man att. "inlägger borttaget.."... När man skriver sånna trevliga inlägg utanför 125 delen så försvinner dom aldrig. :7peta
sånna trevliga inlägg du vet.. ni moderators får lära er va som är skräp och inte borde vara med mot vad som är onödigt att ta bort.

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
philsson skrev:
Ibland är det faktiskt väldigt jobbigt.. man diskutterar nåt litet som faktiskt INTE sabbar tråden och så är svaret borta.. man ser att personen i fråga har svara men så ser man att. "inlägger borttaget.."... När man skriver sånna trevliga inlägg utanför 125 delen så försvinner dom aldrig. :7peta
sånna trevliga inlägg du vet.. ni moderators får lära er va som är skräp och inte borde vara med mot vad som är onödigt att ta bort.

Ok ska låta dom stå kvar sålänge det inte utvecklas till en diskution (mer än 2 "spaminlägg") som handlar om nåt helt annat än topic
nog om det här nu

edit: således det inte är idiotinlägg

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Anton_Ljunghusen skrev:
Ok ska låta dom stå kvar sålänge det inte utvecklas till en diskution (mer än 2 "spaminlägg") som handlar om nåt helt annat än topic
nog om det här nu

edit: således det inte är idiotinlägg
Jättebra.. nu lägger vi ner det.. tack för den. :tummenupp
Åter till topic. :hihi Orkar verkligen inte mäta munstycket.. :4skrika
Råkar faktiskt vara så att jag itne har nåt sjutmått så jag är inte säker på att det är 6 eller 5mm.. nån som vet?.

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
philsson skrev:
Jättebra.. nu lägger vi ner det.. tack för den. :tummenupp
Åter till topic. :hihi Orkar verkligen inte mäta munstycket.. :4skrika
Råkar faktiskt vara så att jag itne har nåt sjutmått så jag är inte säker på att det är 6 eller 5mm.. nån som vet?.

Det går faktiskt att mäta med linjal ;)

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Anton_Ljunghusen skrev:
Det går faktiskt att mäta med linjal ;)
Jo det går men jag vet inte om jag missar en milimeter.. provat det annars.. men jag är väl puckad . :3freak
Beställde i alla fall ett 5mm.. kostar ju endå bara 30kr.. så jag märker väl imorn/på fredag om det passade.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...