Satt på skolan och skulle ringa tillbaks.. Har inte hojen där.Anton_Ljunghusen skrev:Fan vad du är frågevis..Mät
Satt på skolan och skulle ringa tillbaks.. Har inte hojen där.Anton_Ljunghusen skrev:Fan vad du är frågevis..Mät
philsson skrev:Satt på skolan och skulle ringa tillbaks.. Har inte hojen där.
Dryga inlägg du.Solid snake skrev:Fan e det inte kallt o sitta på skolan?
Jag hade hellre suttit i skolan.
philsson skrev:Dryga inlägg du.
Faktiskt tycker jag inte att sånthär "spam" är tråkigt.. det muntrar upp stämningen men sen ska alltid nån moderator komma och ta bort det!.
skitsnack om andra mm kan dom ju ta bort men allmänt bara som gör sighten roligare behövs inte tas bort..
Ibland tar ni bort inlägg så att man blir sur. helt onödigt.Anton_Ljunghusen skrev:Jag tycker inte det är kul..trådarna utvecklas ju bara till er lilla fritidsgård. Gissa varför ot-forumet finns?
philsson skrev:Ibland tar ni bort inlägg så att man blir sur. helt onödigt.
Ibland är det faktiskt väldigt jobbigt.. man diskutterar nåt litet som faktiskt INTE sabbar tråden och så är svaret borta.. man ser att personen i fråga har svara men så ser man att. "inlägger borttaget.."... När man skriver sånna trevliga inlägg utanför 125 delen så försvinner dom aldrig.Solid snake skrev:Precis, jag vill veta vad folk skriver!
philsson skrev:Ibland är det faktiskt väldigt jobbigt.. man diskutterar nåt litet som faktiskt INTE sabbar tråden och så är svaret borta.. man ser att personen i fråga har svara men så ser man att. "inlägger borttaget.."... När man skriver sånna trevliga inlägg utanför 125 delen så försvinner dom aldrig.
sånna trevliga inlägg du vet.. ni moderators får lära er va som är skräp och inte borde vara med mot vad som är onödigt att ta bort.
Jättebra.. nu lägger vi ner det.. tack för den.Anton_Ljunghusen skrev:Ok ska låta dom stå kvar sålänge det inte utvecklas till en diskution (mer än 2 "spaminlägg") som handlar om nåt helt annat än topic
nog om det här nu
edit: således det inte är idiotinlägg
philsson skrev:Jättebra.. nu lägger vi ner det.. tack för den.
Åter till topic. Orkar verkligen inte mäta munstycket..
Råkar faktiskt vara så att jag itne har nåt sjutmått så jag är inte säker på att det är 6 eller 5mm.. nån som vet?.
Jo det går men jag vet inte om jag missar en milimeter.. provat det annars.. men jag är väl puckad .Anton_Ljunghusen skrev:Det går faktiskt att mäta med linjal
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |