Jag hade en polare som körde en sån däringa, visserligen med stoor
motor men med väskor o fotplattor.
Jag var med när han spöade japshojar på kurviga vägar, ett rent nöje
att ligga bakom o se.
Han sa att hemligheten låg i ramens konstruktion med bla framgaffelns
konstruktion. Gaffeln hängde liksom bakom gaffellagringen, dvs den såg
bakvänd ut. Vet inga andra hojar med den konstruktionen.
Han påstod iallafall att det var hemligheten. Sen var väl han själv
ingen rookie med ett flertal antal hojar o 30 års erfarenhet.
motor men med väskor o fotplattor.
Jag var med när han spöade japshojar på kurviga vägar, ett rent nöje
att ligga bakom o se.
Han sa att hemligheten låg i ramens konstruktion med bla framgaffelns
konstruktion. Gaffeln hängde liksom bakom gaffellagringen, dvs den såg
bakvänd ut. Vet inga andra hojar med den konstruktionen.
Han påstod iallafall att det var hemligheten. Sen var väl han själv
ingen rookie med ett flertal antal hojar o 30 års erfarenhet.