Hyfsat ny...

GS Girl

(¯ ·.¸¸. FI .¸¸.·¯)
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
bandit 600 -02
Hej hej!

Har varit medlem här ett par månader nu, men "otrevlig" som man är så har jag inte presenterat mig än...så jag tänkte att det var på tiden att jag säger hej!

Efter att ha åkt där bak en säsong så bestämde jag mig för att fixa kortet förra sommaren! :) Blir så mycket roligare att köra själv! Oj vad jag fick kämpa ute på manöverbanan, men i höstas grejade jag det iaf!
:banana

Köpte min första hoj för ett par månader sedan. Hade lite strul i början, men nu är det fixat! :tummenupp Har hunnit avverka ett par hundra mil än så länge! Hoppas vi ses ute på vägarna! Jag håller till i Halmstad-trakten mestadels...

see ya

Ny medlem
Gick med
13 May 2004
Hoj
ingen just nu
GS Girl skrev:
Hej hej!

Har varit medlem här ett par månader nu, men "otrevlig" som man är så har jag inte presenterat mig än...så jag tänkte att det var på tiden att jag säger hej!

Efter att ha åkt där bak en säsong så bestämde jag mig för att fixa kortet förra sommaren! :) Blir så mycket roligare att köra själv! Oj vad jag fick kämpa ute på manöverbanan, men i höstas grejade jag det iaf!
:banana

Köpte min första hoj för ett par månader sedan. Hade lite strul i början, men nu är det fixat! :tummenupp Har hunnit avverka ett par hundra mil än så länge! Hoppas vi ses ute på vägarna! Jag håller till i Halmstad-trakten mestadels...

VÄLKOMMEN!!! :banana :tummenupp

Rocco

Guest
Välkommen till gänget!

Alltid trevligt när det dyker upp tjejer som även kör, Ni är för få!

//Anders

GS Girl

(¯ ·.¸¸. FI .¸¸.·¯)
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
bandit 600 -02
Tofast4Hjo skrev:
Hjärtligt välkommen!. Åker bakpå och håller om pojkvännen, ska väl ta kort när jag får TID och pengar (renoverar huset). Kram Lena.

Rekommenderar starkt att ta kortet! Men då kan du väl köra pojkvännens ibland!? Det gjorde jag innan jag fick kortet, fast jag inte fick... :hihi
Hoppas du får kortet till slut iaf! Både jag och pojkvännen kör varsin hoj nu, och det är underbart! Fast det är kanske inte fel att sitta och klämma lite på pojkvännen därbak heller :D

GS Girl

(¯ ·.¸¸. FI .¸¸.·¯)
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
bandit 600 -02
Rocco skrev:
Välkommen till gänget!

Alltid trevligt när det dyker upp tjejer som även kör, Ni är för få!

//Anders

Tackar!

Håller med om att det är för få tjejer, men det börjar väl bli fler nu! Fast det är ganska trevligt för oss tjejer med så många grabbar som kör iaf... :hihi

/Sofie

Vastrix

Påställd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VFR800
GS Girl skrev:

Varmt välkommen!
Vad hade du för problem med hojen?

69:an

Avskaffa SJ!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
en liter Honda
Hej å välkommen!

Halmstadtrakten, då är det ju klockrent med Joyriders rally imorrn (lördag)...?

Vi blir några stycken från Falkenberg, garanterat lugnt tempo (en övningskör, en är trafiklärare... :tungan )!

GS Girl

(¯ ·.¸¸. FI .¸¸.·¯)
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
bandit 600 -02
Vastrix skrev:
Varmt välkommen!
Vad hade du för problem med hojen?

Tackar!

Kom mystiska dunkande ljud när man accelererade, typ ett par tre klonkande från motorregionen. Servade den, och då var det bättre ett par dagar. Han på verkstan sade att jag inte skulle oroa mig om det låter lite, eftersom motorcyklar "ska" låta lite rassligt... :confused:

Men sen kom ljudet tillbaka värre än nånsin, och då vågade jag inte köra en meter till. Trodde att det var nåt lager i motorn, så jag deppade några veckor...så när jag väl fick tid på verkstan så visade det sig att det var så enkelt som att framdrevet satt lite löst...

Så det var enkelt fixat! Nu går den som en pärla! :banana

Ha det gött!

/Sofie

GS Girl

(¯ ·.¸¸. FI .¸¸.·¯)
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
bandit 600 -02
69:an skrev:
Hej å välkommen!

Halmstadtrakten, då är det ju klockrent med Joyriders rally imorrn (lördag)...?

Vi blir några stycken från Falkenberg, garanterat lugnt tempo (en övningskör, en är trafiklärare... :tungan )!

Hej!

Jajjemen! Jag är provmedlem i joyriders! Jag kommer förmodligen stå på slutstationen. Jag kommer efter lunch nångång för jag jobbar natten idag! Hoppas vi ses!

/Sofie

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Höhöh, den hojen har stått utanför Högskolan vid Dormer nån gång va?

Förresten, jag kommer hålla i pilkastningen under "joyrider-rallyt" imorrn...

:hej

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...