Ett B race blev det ju också
www.hyllingems.nu/index.asp?N=2435
www.hyllingems.nu/index.asp?N=2435
Jo, det var friskt, men nu snackar vi Skaune, de har aldrig sett en isbjörn komma gående på gatan. Bokskogarna runt Röstånga måste vara fantastiskt vackra i höstskrud. Jag ska nog försöka sälja in det här hos regeringen.Bra men det blir till att ta med polarvästen för att köra i Oktober.
PÅ LMS var det sex grader när vi körde första träningen 2005....
Ja det är synd att vi inte har samma förutsättningar som LMS.Det är synd att det är så lite träningskvällar
Alla är välkommna på våra träningar och tävlingar, öppna KM och B-race är melodin.Jo, det var friskt, men nu snackar vi Skaune, de har aldrig sett en isbjörn komma gående på gatan. Bokskogarna runt Röstånga måste vara fantastiskt vackra i höstskrud. Jag ska nog försöka sälja in det här hos regeringen.
...den sista träningen 2006 så var det endast en handfull förare på plats, detta trots att solen sken och banan var torr.
Var går smärtgränsen när det gäller vad en träningskväll får kosta er, är ni villiga att lägga 500:- för en kvällsträning (utan bilar såklart) så kanske vi kan ordna fler träningskvällar i framtiden.
Bla jag kommer inte för att det ges alldeles för lite tid på banan för att det ska vara värt att rodda hela grejen med att sticka tidigt från jobbet, packa, transport etc. Jag är nog inte ensam om den förklaringen.
500kr är absolut inte för mycket om det bjuds på körning motsvarande 500kr...
Det blir förmodligen alla klasser som vill köra, vi är flexibla.Vilka klasser kommer att köras på B-racet?
Då hoppas vi på ett Rookie 1000-race, vore kul att avsluta säsongen sentDet blir förmodligen alla klasser som vill köra, vi är flexibla.
Två kvällar med MC 17-21 är aviserat samt två kvällar med MC 17-19, det blir inte som tidigare att man måste vänta på bilarna, dom kvällar som MC delar med bil så kör MC 17-19, bil kör 19-21 och det är iaf en liten förbättring.
, den sista träningen 2006 så var det endast en handfull förare på plats, detta trots att solen sken och banan var torr.
Bla jag kommer inte för att det ges alldeles för lite tid på banan för att det ska vara värt att rodda hela grejen med att sticka tidigt från jobbet, packa, transport etc. Jag är nog inte ensam om den förklaringen.
Det blir svårt att inte tillåta amatörlicensarna att köra så länge som denna typ av licens går att lösa ut.Om det då blir 2 grupper (ist för som tidigare 3 med några få amatörlicensare i en) så betalar jag gladeligen 500kr för en sådan träning!
Ja det stämmer iof, men tråkigt är det att så få kommer.Konstigt när de sista träningstillfällena är efter att säsongen är slut....
Träningar i oktober känns lite overkill...
Det blir heldag 11 April (träning samt Licensuppkörning) samt 13 Oktober (B-race).Är det helt omöjligt att ordna heldagar
Har ingen lust att åka 40 mil för ett par timmar skulle däremot betala
upp mot tusen spänn bara det blev heldagar eller tvådagar efter varann
bara bra.
Alla är välkommna på våra träningar och tävlingar, öppna KM och B-race är melodin.
Road Racing Für Alle
heldag mitt i veckan? skit samma jag kommer. behöver ni föråkare så hojta till.Det blir heldag 11 April (träning samt Licensuppkörning) samt 13 Oktober (B-race).
Det blir heldag 11 April (träning samt Licensuppkörning) samt 13 Oktober (B-race).
Det blir svårt att inte tillåta amatörlicensarna att köra så länge som denna typ av licens går att lösa ut.
Enklast vore att slopa amatörlicensen helt och satsa på A-B förarna istället.
Det finns ju gott om bandagar för gatåkare.
Det råder delade meningar om detta, vissa säger att man inte får blanda Amatörer med övriga licensförare och andra kör ändå.Det där är ju ett märkligt resonemang. De har samma utbildning och samma hojar men har valt att betala 1500 mindre för licensen och har trots vad SVEMO säger nästan samma försäkringsskydd också. Varför skulle de vara hänvisade till bandagar för gatåkare? Är RR den enda sporten som inte har plats för motionärer?
Varför dela träningen på licenstyp? På LMS delar vi på fart och det fungerar bra.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |