Hyllning till alla underbara kvinnor

peuter

nyfiken som bara den
Gick med
18 Jun 2003
Hoj
Yamaha fazer 600
Blir så himla glad när man tänker på alla helt grymt underbara tjejer som finns runtom i vårat avlånga land... Att ni finns är for oss män obeskrivligt häftigt... Ni är obeskrivligt vackra att titta på, ni gör oss killar tokiga av åtrå till er, ni förgyller helt enkelt våran tillvaro, Är så grymt imponerad utav alla singelmammor som lyckas kombinera arbete barnuppfostran och mycket mer därtill. Bara synd att de ska behöva leva själva de skulle alla få ha någon som brydde sig om dem...
Ni killar som har tjej skäm bort henne för det är hon värd... köp blommor till henne ge henne massage ställ upp på henne så har man ju en livslång vän för livet... självklart ska man ju inte bli en mes men ändå visa henne uppskattning... Vet ju själv hur dåligt man kan känna sig om det tar slut... undvik det var rädd om kärleken det finns ju inget finare mellan två människor... Har själv åkt från jordbro till Stora Vika i kväll med en bunt rosor som jag hängde på en speciell kvinnas dörr... hoppas hon blir glad för dessa när hon kommer från jobbet senare i kväll...

Var rädd om varandra visa uppskattning...

Love Forever

Last edited:

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
Tackar! :)

Hoppas verkligen att tjejen blir glad för blommorna! (Jag hade blivit jätteglad...)

Ska visa inlägget för maken sen (när han kommer hem från garaget, där han bor...), och kräva lite omtanke, massage, killning o kärlek.. :kärDvs om jag inte somnat innan...Zzzz....

Rymding

grön på mc.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2002 Kawasaki ZR-7S + 1991 Honda Dominator NX-250 + 2002 Kawasaki ZX-6R 636
Deras största brist är att de är för få. :rolleyes:
Bättring!:fakta

Lilla_damen

Version 2.0 med horn
Gick med
26 Jul 2003
Hoj
Honda oldschool - i bitar
Gud vilket fint inlägg!!
Jag VET iaf att jag är helt galen i min älskade konga, :kär
jag försöker dessutom visa honom det så ofta jag kan.

Hoppas att tjejen blir glad för blomsterkvasten! :tummenupp
Jag skulle ha blivit tårögd av glädje..

Hm, de här inlägget fick mig att längta himla mkt efter konga som är på arbetet..
tur att han kommer hem snart, blir så lycklig av att bara se honom eller höra honom prata! :hoppa

eders!/Linn.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag hoppas att du skrev att blommorna var från dig. Annars blir hon bara rädd och håller sig inne i sin rädsla för den där galningen som skickar blommor anonymt.

peuter

nyfiken som bara den
Gick med
18 Jun 2003
Hoj
Yamaha fazer 600
Mattias skrev:
Jag hoppas att du skrev att blommorna var från dig. Annars blir hon bara rädd och håller sig inne i sin rädsla för den där galningen som skickar blommor anonymt.

tror hon anar vem de är ifrån...

SuperKnutte

Lägg av!
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
KTM 525 SM-07 + Yamma WR426F Enduro Edition + Canon EOS 400D + en Caddy pickis och en tuff Transporter. :P
Mattias skrev:

:hihi

D-one

....
Gick med
8 Aug 2003
Hoj
finns
underbart fin tråd...
Hoppas att fler killar läser denna och uppskattar oss tjejer som du gör Peuter...

fast lite avis blir man ju, jag vill oxå ha blommor!

Jag tror att hon blir jätte glad, det skulle iallafall jag ha blivit..

/Debbie

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Så är det peuter - jag kan inte annat än att hålla med... :)

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Hmm, har du fått många tunga stenar i huvet? Du har ju blivit komplett galen människa. Skärpning! :fakta

Annicka

Den som inte kan har inte försökt!
Gick med
8 Aug 2003
Hoj
En egen kinamoto.
Vad gulligt. Hoppas att hon blir glad för blommorna.

hmm man kanske ska ta och visa detta för pojken sin. Eller ska man hoppas på att han läser tråden??

//Annicka

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Nä, den är såld :(
Jag har minsann fått erfara hur arg du kan vara på tjejer oxå. Men du kanske lärt dig nåt. Bättre att vara glad och njuta av livet istället för att klaga och klanka ner på andra människor.

peuter

nyfiken som bara den
Gick med
18 Jun 2003
Hoj
Yamaha fazer 600
Polly skrev:
Jag har minsann fått erfara hur arg du kan vara på tjejer oxå. Men du kanske lärt dig nåt. Bättre att vara glad och njuta av livet istället för att klaga och klanka ner på andra människor.

ne ne ne d va inte dig jag var arg på utan din klubb du hade så de så men det var sååå länge sedan

Rundningsmärke

%#(/&_;!"#^¨
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1 ver 2.0
peuter skrev:
Har själv åkt från jordbro till Stora Vika i kväll med en bunt rosor som jag hängde på en speciell kvinnas dörr...
Det var väl inget.:D
Jag körde fram och tillbaka till Nordnorge, 130 mil enkel väg, i en Suzuki Swift GTI -88. Flera gånger.:dummer
När jag väl kom fram var jag lomhörd, när det släppte var det dags att åka hem.
Vem skulle inte falla för en sådan dåre?

/A (med ring på fingret)

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Nä, den är såld :(
peuter skrev:
ne ne ne d va inte dig jag var arg på utan din klubb du hade så de så men det var sååå länge sedan

Nä det var ju inte mitt fel att folk körde av vägen bara för å få va med i min klubb. Eller? :va Äh, det där var bara en kul grej mellan några polare och det kändes löjligt att folk skulle lägga sig i det. Bra att du inte är upprörd längre utan kan gå vidare med ditt liv ;)

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...