Hyllning till alla underbara kvinnor

pageer

-
Gick med
22 Aug 2003
Hoj
Ducati 750 ss -97, Honda GL1000 -79
Detta låter frikyrkligt... satan vad obehagligt. Visst, kvinnor är underbara.. men höj dom inte mot skyarna. Det handlar mer om att vissa individer är underbara inte hela det könet. Har alltför många exempel på riktiga idioter. :mad:

Pertan

ESTJ
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Aprilia Mille 2K
Valborg

Det finns en bättre tid på året än andra att finna den rätta och det är när dem man inte vill ha ändå är på Blåkulla.
Men man ska ändå ha en öppen och ärlig syn på det mesta här i livet, själv är jag väl inte romantikens mästare, men jag behandlar alla som jag själv vill bli behandlad och man går på sina minor men likt en tändsticka kan man bara bränna den en gång.
Men jag vet ju också att det finns ingenting som rör runt i mannens hjärna som saknaden av det underbaraste som finns och av tidpunkten på starten av denna tråd så faller den ganska bra ihop med hojsäsongens slut, vi får se i vår om glöden fortfarande finns där lika stark som nu eller ...........

Julez

RESPECT MY ATHORITAH!
Gick med
2 May 2003
Hoj
Bara Kwackasaki, och en dekaltrimmad 9-5 Aero
peuter skrev:
Blir så himla glad när man tänker på alla helt grymt underbara tjejer som finns runtom i vårat avlånga land... Att ni finns är for oss män obeskrivligt häftigt... Ni är obeskrivligt vackra att titta på, ni gör oss killar tokiga av åtrå till er, ni förgyller helt enkelt våran tillvaro, Är så grymt imponerad utav alla singelmammor som lyckas kombinera arbete barnuppfostran och mycket mer därtill. Bara synd att de ska behöva leva själva de skulle alla få ha någon som brydde sig om dem...
Ni killar som har tjej skäm bort henne för det är hon värd... köp blommor till henne ge henne massage ställ upp på henne så har man ju en livslång vän för livet... självklart ska man ju inte bli en mes men ändå visa henne uppskattning... Vet ju själv hur dåligt man kan känna sig om det tar slut... undvik det var rädd om kärleken det finns ju inget finare mellan två människor... Har själv åkt från jordbro till Stora Vika i kväll med en bunt rosor som jag hängde på en speciell kvinnas dörr... hoppas hon blir glad för dessa när hon kommer från jobbet senare i kväll...

Var rädd om varandra visa uppskattning...

Love Forever

That's the gay'est thing I've ever heard! :arsele

Henken

Guest
pageer skrev:
Detta låter frikyrkligt... satan vad obehagligt. Visst, kvinnor är underbara.. men höj dom inte mot skyarna. Det handlar mer om att vissa individer är underbara inte hela det könet. Har alltför många exempel på riktiga idioter. :mad:

:fakta Hear yea, hear yea...(eller ye?)

Blackadder

Professionell fegis
Gick med
4 Apr 2003
Hoj
a
Ännu än stackare förlorad :(

Underbara, fantastiska och vackra... :dummer

They'll eat you alive man, they'll eat you! :fatta!

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Ju mer kärlek man ger, ju mer kärlek får man tillbaka!

Det är därmed dags att hylla några personer i min krets som är viktiga just nu:

*Vera, min sambo och allra bästa vän. Du finns alltid där och hjälper mig på rätt väg. Utan dig skulle jag kunna hamna var som helst i livet.

*Per. Killar med Gixxers har det lilla extra. Du är grym som står ut med mina misstag, mitt supande och dessutom tar hand om mig när jag är sjuk.

*Släkten. Vilket under att ni står ut med alla mina dumheter utan att ge upp.

*Freppa. Sådana där små utslag av omtänksamhet, som att fixa biljetter till en konsert jag väldigt gärna vill gå på, kommer definitivt att ge dig en plats i himlen. Killar med Gixxers, som sagt.

heggeli

gubbjävel
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
Aprilia rsv
peuter skrev:
Blir så himla glad när man tänker på alla helt grymt underbara tjejer som finns runtom i vårat avlånga land... Att ni finns är for oss män obeskrivligt häftigt... Ni är obeskrivligt vackra att titta på, ni gör oss killar tokiga av åtrå till er, ni förgyller helt enkelt våran tillvaro, Är så grymt imponerad utav alla singelmammor som lyckas kombinera arbete barnuppfostran och mycket mer därtill. Bara synd att de ska behöva leva själva de skulle alla få ha någon som brydde sig om dem...
Ni killar som har tjej skäm bort henne för det är hon värd... köp blommor till henne ge henne massage ställ upp på henne så har man ju en livslång vän för livet... självklart ska man ju inte bli en mes men ändå visa henne uppskattning... Vet ju själv hur dåligt man kan känna sig om det tar slut... undvik det var rädd om kärleken det finns ju inget finare mellan två människor... Har själv åkt från jordbro till Stora Vika i kväll med en bunt rosor som jag hängde på en speciell kvinnas dörr... hoppas hon blir glad för dessa när hon kommer från jobbet senare i kväll...

Var rädd om varandra visa uppskattning...

Love Forever

Rökt svamp eller ? :confused:

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Snabbe_jag skrev:
Jenny du glömde ju GSXR1100R du hade ju fina märken både här och var efter Rookie VM på Anderstorp

Ja! Glömde ju det!

Tack, Gamlot för de underbara blåmärkena och skrapsåren. Jag klär verkligen i blå-lila-gul-grönt och mörkrött-vargult. Nu har jag dessutom stencoola ärr!

peuter

nyfiken som bara den
Gick med
18 Jun 2003
Hoj
Yamaha fazer 600
Bikerbitch skrev:
Fin tråd Peuter! Jag startade en liknande. Hoppas det inte gör något!
:va

Tack BB... Nejdå klart att det inte gör något att du startade en liknande... bara kul med människor som vågar visa varandra vad man känner och tycker...

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Eller så kan man tycka att klyschor och medströmstyckande är blekt och skittråkigt.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Macho Woman skrev:
Ja! Glömde ju det!

Tack, Gamlot för de underbara blåmärkena och skrapsåren. Jag klär verkligen i blå-lila-gul-grönt och mörkrött-vargult. Nu har jag dessutom stencoola ärr!

Tjejer behöver ömhet & värme, stora blåmärken ömmar och visst blev det varmt om huden när du kasade på asfalten.

Fira nyår i Skåne och upplev gamla minnen, vi kan jämföra ärr och bli sketfulla som vanligt :fyllisar

/Din vän.

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Mattias skrev:
Eller så kan man tycka att klyschor och medströmstyckande är blekt och skittråkigt.

Jag faller nog in i den kategorin. Inte undra på att 08området kallas fjollträsk om det ska fortsätta såhär. Kan inte alla gaytrådar som det här få en egen kategori?

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...